مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۵۰ نقطه شهری و روستایی گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۰۰ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی در شهر یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اینکه امشب رأس ساعت ۲۱:۰۰ مردم با بانگ الله اکبر بالای پشت بام‌ها یاد و خاطره فجرآفرینان در انقلاب اسلامی را زنده نگه می‌دارند، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر یزد از مسیر خیابان فرخی و خیابان شهید بهشتی به طرف چهارراه شهدا و تکیه امیرچقماق در شهر یزد آغاز می‌شود.

وی افزود: ساعت شروع حرکت مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به تدریج برای نقاط مختلف در حال اعلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۵۰ نقطه در شهرها و مناطق روستایی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسیرهای راهپیمایی یوم الله بهمن در برخی از مناطق استان یزد به این شرح است:

در شهرستان اشکذر از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان بسیج، مجومرد ساعت ۱۱:۰۰ از میدان امام علی (ع)، مهدی‌آباد رستاق بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد صاحب زمان، روستای خضرآباد ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهدا انجام می‌شود.

همچنین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ابرکوه از ساعت ۸:۳۰ میدان امام حسین (ع)، مهردشت از میدان شهید سلیمانی برگزار می‌شود و مردم شهرستان زارچ از چهار مسیر حسینیه الله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین، محمد آباد تا میدان شهدای توده حضور پرشور خود را به نمایش جهانیان می‌گذارند.

مسیرها در میبد از ساعت ۹:۰۰ از شهیدیه بیت آیت الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و نهایتاً به سمت مصلی، در هرات از ساعت ۱۰:۴۵ از میدان جمهوری اسلامی، بافق ۱۰ از بسیج شهرستان تا مسجد جامع، در شاهدیه ساعت ۱۰ از گلزار شهدای گرد فرامرز انجام می‌شود.

مردم ولایتمدار شهرستان تفت از ۹:۳۰ دقیقه از حسینیه امام به سمت گلزار شهدا و در شهرستان مهریز ساعت ۱۰ از میدان شهدای گمنام به سمت ولی عصر، در شهرستان اردکان ساعت ۱۰ از مسجد کوشکنو حرکت خواهند کرد.

محل تجمع مردمی برای برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان مروست مسجد امام حسین (ع) رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

کد خبر 727089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.