جزئیات برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در کاشان اعلام شد

جزئیات مسیرهای برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و محدودیت‌های ترافیکی در کاشان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مردم شهرستان کاشان در استان اصفهان فردا هم‌زمان با سایر هم‌میهنان در نقاط مختلف کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

غلامعلی عبدالرحیمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بار دیگر مردم در اقصی نقاط این مرز و بوم با نظام و انقلاب خود پیمان مجدد برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سال جاری نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: حضور پررنگ و چشمگیر مردم در این مراسم همچون خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم بار دیگر وفاداری خود را به این نظام اثبات می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن کاشان میدان کمال‌الملک، چهارراه آیت‌الله کاشانی، میدان امام حسین (ع) چهارراه آیت‌الله کاشانی، میدان ۱۵ خرداد چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان بهشتی، میدان معلم، بلوار باهنر و میدان جهاد است و در طول مسیر شهروندان کاشانی با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار نشان می‌دهند.

سرهنگ مهدی پاکروان، رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان نیز با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کاشان هم‌زمان با سراسر کشور تصریح کرد: با برگزاری مراسم یوم‌الله محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، اضافه کرد: در طول مسیرهای راهپیمایی تعیین شده تا میدان جهاد توقف هرگونه وسیله نقلیه ممنوع است و شهروندان نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به جابه‌جایی وسیله نقلیه خود پیش از آغاز طرح اقدام کنند، عنوان کرد: با اجرای طرح، هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی به پارکینگ منتقل می‌شود.

کد خبر 727062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.