دعوت شهردار اصفهان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار اصفهان گفت: تنها نظام کشور که با اراده مردم شکل گرفته، جمهوری اسلامی است، از این‌رو راهپیمایی ۲۲ بهمن نوعی تجدید خاطره، بیعت و عهد برای انعکاس این وجه مردمی نظام حاکم بر کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: در طول تاریخ ایران تنها نظامی که با اراده مردم سر کار آمد، جمهوری اسلامی است، نظام‌های قبل با قدرت و قلدری بر کشور حاکم شدند یا یک اراده خارجی پشت آن‌ها بود.

وی از تمام شهروندان اصفهانی دعوت کرد که فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نوعی تجدید خاطره، بیعت و عهد برای انعکاس وجه مردمی نظام حاکم بر کشور است.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: شهروندان همچون سال‌های گذشته و حتی باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و این پشتوانه قوی نظام را به رخ دنیا بکشند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه همین اراده مردم تمام ارکان نظام را شکل می‌دهد، اضافه کرد: ارکان اساسی نظام از رهبری تا شوراهای اسلامی شهر و روستا با نظر شهروندان شکل می‌گیرد، بنابراین جزو مردمی‌ترین نظام‌های جهان هستیم.

دستگاه حفار مکانیزه جبهه غربی به ایستگاه امام حسین (ع) می‌رسد

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه خط دو قطار شهری نسبت به مدت زمان احداث خط یک زودتر آماده خواهد شد، گفت: در این راستا طبق پیش‌بینی‌ها فاز نخست بهره‌برداری خط دو حدفاصل ایستگاه‌های دارک تا طوقچی تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

شهردار اصفهان افزود: روز سه‌شنبه هفته جاری _بیست‌وچهارم بهمن_ مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، شاهد ورود دستگاه حفار مکانیزه (TBM) جبهه غربی به ایستگاه امام حسین (ع) خواهیم بود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تقاطع خطوط یک و دو مترو اصفهان ایستگاه امام حسین (ع) است، تصریح کرد: دستگاه حفار مکانیزه از زیر خط یک مترو عبور کرده و در حال ورود به این ایستگاه است.

وی گفت: فعالیت دستگاه حفار مکانیزه جبهه غربی خط دو که از ایستگاه شهید حجازی در ابتدای خیابان کهندژ آغاز شده است تا چند روز آینده به ایستگاه امام حسین (ع) خواهد رسید، این دستگاه حفار برای خروج از زیر زمین باید به ایستگاه ابن‌سینا برسد.

کد خبر 727032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.