متروی اصفهان روز ۲۲ بهمن فعال و رایگان است

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از سرویس‌دهی رایگان متروی این کلان‌شهر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: خط یک متروی اصفهان فردا (یکشنبه) مصادف با ۲۲ بهمن از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به شهروندان ارائه خدمات خواهد کرد.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است، اظهار کرد: پیرو تأکیدات شهردار اصفهان و مصوبات شورای اسلامی شهر، همچنین با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز با هدف تسهیل در رفت و آمد راهپیمایان اصفهانی فردا _یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به شهروندان ارائه خدمات خواهد کرد.

وی افزود: هم‌زمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در ترددها، این شرکت در تمام ایستگاه‌های متروی اصفهان آماده استقبال از حضور باشکوه و انقلابی شهروندان است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به‌صورت فوق‌العاده فعالیت خواهد کرد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرودهای انقلابی و آذین‌بندی ایستگاه‌های مترو به‌ویژه ایستگاه امام حسین (ع) پذیرای شهروندان است.

وی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هزینه استفاده از مترو روز ۲۲ بهمن سال جاری برای شهروندان و راهپیمایان رایگان خواهد بود.

کد خبر 727017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.