نخستین زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان مرکزی در کاشان افتتاح شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: افتتاح ۳۰۰ زمین و سالن ورزشی در استان اصفهان نشان از اهمیت ترویج فرهنگ ورزش در بین جوانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی ظهر امروز _جمعه بیست بهمن_ در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان مرکزی کاشان، ترویج روحیه و فرهنگ ورزش را در بین جوانان ضروری دانست و اظهار کرد: بسیج استان اصفهان در راستای ارتقا روحیه ورزشی جوانان به احداث ۳۰۰ زمین و سالن ورزشی اقدام کرده است.

وی با اشاره به جایگاه ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: اگر جوان و نوجوان ما به اخلاق و رفتار ورزشکاری آراسته شوند از مکر و فریب‌های دشمنان مصون‌مانده و گرفتار جهل و نادانی نمی‌شود.

نخستین زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان مرکزی در کاشان افتتاح شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ضمن قدردانی از خیر نیکوکار در روستای جوشقان مرکزی گفت: مدیر عامل شرکت زرین سبز ایرانیان خیر محترم رضا خدایی لوح سپاسی از مردم و بسیجیان به شکرانه سخاوت و مناعت طبع دریافت می‌کند که نشانگر روحیه فتوت و جوانمردی این مرد نیک‌اندیش است و خدمت به مردم این روستا در کارنامه وی ستودنی است.

سردار عمو مهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات افزود: یکی از مقدمات ساختن کشور انتخاب مسؤلانی شایسته است که بتوانند در آبادانی و توسعه نقش مهمی ایفا کنند.

وی انتخاب نماینده قوی و با شهامت را برای مردم منطقه ضروری دانست و تصریح کرد: مردم باید با هوشیاری آینده‌ای بهتر برای خود رقم بزنند و با بهترین انتخاب افرادی را روانه مجلس کنند که در لحظه حساس بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.

نخستین زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان مرکزی در کاشان افتتاح شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: انتخاب نماینده مجلس و خبرگان که نظارت بر اقدامات و عملکرد دولت را بر عهده دارند می‌تواند ترسیم آینده‌ای درخشان و سرشار از توسعه و آبادانی برای همه مناطق به طور یکسان رقم بزند.

سردار عمو مهدی با بیان اینکه این زمین چمن با مشارکت خیر گرانقدر و بسیجیان منطقه برای استفاده مردم مهیا شده است، گفت: این مکان ورزشی از مردم جوشقان است از آن استفاده بهینه کنید و برای سلامتی جوانان و ترویج روحیه ورزشکاری از آن استفاده کنید و جوانانی برومند پرورش دهید که به قله افتخار کشور بیاندیشند.

به گزارش ایمنا، مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جوشقان مرکزی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به همت رضا خدایی و پایگاه بسیج امام علی بن ابیطالب این منطقه امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان و دیگر مسؤولان منطقه افتتاح شد.

کد خبر 726964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.