۲۰۸ پروژه در همدان افتتاح می‌شود

فرماندار همدان گفت: در دهه مبارک فجر ۲۰۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _جمعه بیستم بهمن‌ماه- در جمع مردم همدان در حسینیه امام ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان، حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی موجب پایداری حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت نظام در عرصه‌های مختلف شده است.


وی گفت: امام همواره به جایگاه مردم توجه ویژه داشت و نقش و دخالت مردم در تمام امور کشور را تاکید داشتند.


فرماندار همدان افزود: با روی کار آمدن دولت موقت، بازرگان معتقد بود تحصیل کرده‌های لیبرال برای کشور تصمیم‌گیری کنند و دیگر نیازی به حضور مردم نیست، اما امام با این دیدگاه مخالفت کرد چرا که مردم را پشتوانه حکومت اسلامی می‌دانست.

مخفی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز مردم را نقطه قوت جمهوری اسلامی می‌داند، اضافه کرد: دشمن متوجه نقطه قوت جمهوری اسلامی شده است و القای یاس و ناامیدی در بین مردم را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از حضور پرقدرت و همیشگی مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد، افزود: مقام معظم رهبری به امیدآفرینی میان جوانان کشور با بیان دستاوردهای نظام تاکید دارند.

فرماندار همدان با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها تنها راه جدا کردن مردم از نظام را ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی می‌داند، افزود: ایران اسلامی اکنون در جهان، رتبه هشتم در حوزه چرخه کامل هسته‌ای، رتبه ششم در سلول‌های بنیادین، رتبه اول در علوم پزشکی و رتبه سوم سدسازی را دارد.

مخفی از افتتاح ۲۰۸ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان در دهه فجر در شهرستان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته شهرستان همدان با کمبود آب مواجه بود که با پیگیری دولت در حال حاضر یک‌هزار و ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب به همدان انتقال می‌یابد، در حالی که مصرف آب شهرستان تنها ۲ هزار لیتر در ثانیه است.

وی افزود: اگر طرح جهادی انتقال آب انجام نمی‌شد اکنون با کمبود آب شرب مواجه بودیم.

فرماندار همدان از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان در اکباتان خبر داد و گفت: پروژه‌های ساخت مسکن، و راه‌سازی در حال پیشرفت است.

مخفی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس، افزود: ۳۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان همدان تعیین شده است.

کد خبر 726957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.