تأکید شهردار کرمان بر اجرای سریع اقدامات عمرانی کوتاه مدت

شهردار کرمان در بازدید از منطقه پنج شهری(بافت تاریخی)، بر لزوم اجرای سریع اقدامات عمرانی کوتاه مدت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی در این بازدید با تأکید بر اینکه باید با اهتمام و جدیت و انجام اقدامات کوتاه‌مدت، برخی کارها را که فوریت دارند، انجام دهیم، اظهار کرد: یک‌سری اقدامات مثل تملک و تعریض معابر بلندمدت و میان‌مدت است، اما کارهای عمرانیِ کوتاه‌مدت باید با جدیت و به‌سرعت اجرا شود.

وی مشکلات شهر کرمان به‌ویژه در بافت تاریخی را زیاد دانست و افزود: با انجام اقدامات روزمره و کار در ساعت اداری نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم؛ نباید به وقت اداری و پیگیری تلفنی محدود شویم؛ بلکه برای رفع مشکلات باید به‌صورت میدانی در نقاط مختلف مناطق حضور پیدا کرده و مشکلات را رفع کنیم.

شهردار کرمان رفع و ساماندهی سدمعبر در معابر مرکزی شهر ازجمله خیابان میرزارضا کرمانی و قدمگاه و جمع‌آوری خاک‌ونخاله‌های ساختمانی و تنظیف محدوده بافت تاریخی را ضروری دانست و گفت: اگر مشکل کمبود ماشین‌آلات دارید، اعلام کنید تا اقدام شود.

وی بر افزایش سرعت لکه‌گیری حفاری‌های مربوط به فیبر نوری و حفاری‌های سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز تأکید کرد و گفت: لکه‌گیری آسفالت حفاری‌های معابرباید سرعت بگیرد و از جزئیات و مشکلات ریز مناطق نباید غافل شویم؛ باید نقاط مختلف را بررسی و نسبت به رفع مشکلات به‌سرعت اقدام کنیم.

تویسرکانی افزود: بازدید از محدوده مناطق ادامه خواهد داشت و شهرداران و سایر مدیران مناطق شهری باید مشکلاتی را که مطرح می‌شود به‌سرعت و براساس برنامه زمانبندی که اعلام می‌شود، اصلاح و برطرف کنند.

به گزارش ایمنا، در این بازدید محسن تویسرکانی از ساختمان شهرداری منطقه پنج، بازار قلعه‌محمود، معبر و زمین پشت مجتمع صاروج‌پارس، میدان ارگ، خیابان گلبازخان، قدمگاه، زیرگذر قدمگاه به خیابان فتحعلی‌شاهی، آب‌انبار خیابان فتحعلی‌شاهی، حمام باغ‌لله، مسیر گردشگری بازار عزیز، کوچه خوشرو، قبه‌سبز، پیاده‌روسازی خیابان‌های شریعتی و میرزارضا کرمانی و محدوده قلعه‌دختر بازدید و بر سرعت‌بخشیدن به اقدامات شهرداری منطقه پنج در محدوده یادشده و سایر نقاط این منطقه تأکید کرد.

کد خبر 726954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.