حضور در انتخابات تکلیف شرعی است

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و حقی بزرگ برای قشرهای مختلف به منظور تحقق اهداف الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، بیستم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌آورد و باید این موضوع را جدی بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات اسفند امسال و لزوم مشارکت حداکثری افزود: انتخابات ۱۱ اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی امسال است و دشمنان از مدت‌ها قبل برای کاهش مشارکت در این انتخابات برنامه ریزی کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان مبارکه افزود: با وجود تمامی توطئه‌های دشمن، مردم ایران اسلامی حضوری پرشوری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه زنی نظام اسلامی را در مجامع بین المللی افزایش می‌دهد و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ملت ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند دشمن را مأیوس خواهد کرد.

امام جمعه مبارکه با اشاره به شرایط ناگوار ملت مظلوم فلسطین و غزه، گفت: در حالی که ما به برکت انقلاب اسلامی در آرامش به سر می‌بریم، مادران فلسطینی کودکان خود را با دست خودشان دفن می‌کنند.

وی بیان کرد: آمریکای جنایت‌کار با تمام توان به صحنه آمده تا رژیم صهیونیستی را از سقوط نجات دهد و یا سقوط او را به تأخیر بیاندازد.

کد خبر 726938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.