۱۱ اسفند روز سرنوشت‌ساز امنیت و اقتدار ملی ما است

امام جمعه موقت بادرود گفت: یازدهم اسفند روز سرنوشت‌ساز امنیت و اقتدار ملی ما است و امید است همگان بصیرانه، عالمانه، دردمندانه و هوشمندانه در این رویداد مهم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سعید رجبی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز وحدت ملت ایران است، اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز وحدت ملی، انقلاب اسلامی و روزی است که شعارهای اصلی ما همچون «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را تحقق بخشید و مردم باید در این روز حضور پررنگی داشته باشند.

وی افزود: با انقلاب اسلامی و پیشرفت‌هایی که کشور ما در طول این ۴۵ سال و با وجود دشمنی‌های آمریکا به خود دیده، دنیا را از تک قطبی بودن قدرت خارج کرده است.

امام جمعه موقت بادرود با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: در جشن‌ها باید شور و شعف مردم را مشاهده کنیم و پیشنهاد من این است که علاوه بر برگزاری جشن‌ها در حسینیه‌ها، مساجد و تکیه‌ها جلوه بیرونی هم داشته باشند و مردم در خیابان خرسند و شاد باشند.

رجبی از مسئولان درخواست کرد فضای شهر را به‌گونه‌ای ترسیم کنند که مردم در شادی و جشن حضور داشته باشند.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به برگزاری دو انتخابات در اسفند امسال گفت: ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌ساز امنیت و اقتدار ملی ما است و امید است همگان بصیرانه، عالمانه، دردمندانه و هوشمندانه در این رویداد مهم حضور داشته باشند.

وی در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با ایام بعثت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) شده است، از امت حزب الله و همیشه در صحنه و قدرشناس منطقه بادرود دعوت کرد که با حضور پرشور خود وحدت و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی بر همگان نمایان کنند.

کد خبر 726906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.