گهرزمین از سد سقوط‌کنندگان گذشت

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام پنج بازی پیگیری شد و گیتی‌پسند به‌همراه گهرزمین حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه نوزدهم بهمن_ با انجام پنج دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود از سد آناصنعت گذشت و گهرزمین سیرجان هم موفق شد پوشاک‌حافظ ساری را با نتیجه پرگل شکست دهد. گفتنی است فردا دو بازی دیگر برگزار خواهد شد.

گیتی‌پسند اصفهان ۴ - آناصنعت قم ۳

تیم فوتسال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶:۰۰ میزبان آناصنعت پاسارگاد قم بود و با برتری ۴ بر ۳ حریف خود را بدرقه کرد. گیتی‌پسندی که هفته گذشته با برتری فرش‌آرا در مشهد قهرمانی خود را قطعی کرده بودند، برای حفظ رکوردهای مثبت خود در فصل جاری، انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل حریفی قمی داشتند.

اصفهانی‌ها ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند، به نظر می‌رسید گیتی‌پسند در ادامه کار راحتی در پیش خواهد داشت، اما آنا صنعت با جبران ۲ گل نشان داد بازی جذابی در پیش خواهد بود. بازی با شور و حرارت خاصی دنبال شد تا اینکه گیتی‌پسند حساب کار را ۴ بر ۲ کرد؛ این پایان کار نبود و مهمان قمی یک گل دیگر به ثمر رساند تا نتیجه نهایی ۴ بر ۳ بر روی تابلوی نتایج نقش ببندد. مهدی کریمی (۲)، بهداد شیخ احمدی و بهمن جعفری برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و گلزنان آناصنعت هم امیرحمزه صدیق‌زاده (۲) و مسعود عباسی بودند.

پالایش‌نفت بندرعباس ۳ - فرش‌آرای مشهد ۳

در بندرعباس تقابل تیم‌های پالایش‌نفت بندرعباس و فرش‌آرای مشهد با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید. برای پالایش‌نفت بندرعباس در این بازی نه‌چندان مهم امیررضا خون‌جهان، محمد بنی‌اسدی و محمدحسین بازیار گلزنی کردند و گلزنان تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد هم سعید سروری (۲) و حمید قهرمانی لقب گرفتند که موجب شد امتیازات در این بازی تقسیم شود.

مقاومت البرز ۲ - سفیرگفتمان تهران ۲

در دیگر تقابل هفته بیست‌وسوم که با تساوی خاتمه پیدا کرد، مقاومت البرز میزبان سفیرگفتمان تهران بود و این دو تیم هم به تساوی رضایت دادند. در تیم فوتسال مقاومت البرز علیرضا جوان و مهدی آهنگری گلزنی کردند و در ادامه برای سفیرگفتمان تهران مرتضی فرزانیان دبل کرد تا این بازی هم مانند چند بازی دیگر هفته بیست‌وسوم با مساوی به پایان رسید.

گهرزمین سیرجان ۹ - پوشاک‌حافظ ساری صفر

گهرزمین سیرجان پرگل‌ترین و یک‌طرفه‌ترین نتیجه هفته تا به‌اینجای کار را مقابل تیم سقوط‌کرده پوشاک‌حافظ مازندران به‌دست آورد و با نتیجه قاطعانه ۹ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد تا کماکان در تعقیب مس سونگون ورزقان باشد.

میثم خیام (۲)، مانی قانع (۳)، مهدی دهقان‌نژاد (۲) و شهاب طالبی و میثم خیام گلزنان تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در بازی امروز بودند که در نهایت یک پیروزی آسان و بزرگ برای گهرزمین سیرجان و تیم حسین افضلی رقم خورد.

سن‌ایچ ساوه ۱ - آلومینیوم اراک ۱

کم‌گل‌ترین بازی هفته هم به دیدار سن‌ایچ ساوه و آلومینیوم اراک برمی‌گردد که موجب شد هر دو تیم یک امتیاز از این بازی دشت کنند. در تیم سن‌ایچ ساوه رضا سپندار گلزنی کردند و گل تساوی‌بخش آلومینیوم اراک هم به‌وسیله سیدحسین موسوی به‌ثمر رسید.

جدول لیگ برتر در پایان بازی‌های امروز:

گهرزمین از سد سقوط‌کنندگان گذشت

کد خبر 726789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.