برپایی میز خدمت شهرداری قم در جشن‌های مردمی دهه فجر

هم‌زمان با اعیاد ماه مبارک رجب و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، میز خدمت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در حاشیه جشن‌های مردمی بر پا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، در حاشیه جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های «قم، قیام و اقامه» که هم‌زمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با حضور مسئولان شهری برگزاری می‌شود، میز خدمت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز مستقرشده و درخواست‌های شهروندان را در این سامانه به ثبت می‌رساند.

جشن‌های مردمی «قم، قیام و اقامه» برای دومین سال متوالی با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در مساجد مختلف مناطق هشتگانه شهر قم هم‌زمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار می‌شود.

دیدار چهره به چهره مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و شنیدن بدون واسطه دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان ازجمله اهداف برگزاری این برنامه‌هاست که در ضمن آن و با استقرار میز خدمت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، امکان ثبت درخواست‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف امور شهری نیز فراهم‌شده است.

پیگیری درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهادات مردم و ثبت نظرات شهروندان در جهت اجرای پروژه‌های مختلف و برنامه شهرداری قم ازجمله رویکردهایی است که در سال‌های اخیر برای مدیران شهری مورد تأکید قرارگرفته است و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با ثبت روزانه بیش از ۱۰۰۰ درخواست شهروندی به‌صورت ۲۴ ساعته و پیگیری آن تلاش کرده است تا رویکرد محوریت مردم در امور شهری را تقویت کند.

کد خبر 726757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.