انقلاب اسلامی، انقلاب جان‌ها بود

امام جمعه کرمانشاه گفت: در سال ۵۷، درحالی‌که هنوز سلطه رژیم ستم‌شاهی برقرار بود، همافران دلاور و فداکار براساس اعتقادات و تشخیص خود به میدان آمدند و با دیداری که حضرت امام (رحمة‌الله‌علیه) داشتند، در سرعت‌بخشیدن به روند پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار تأثیرگذار بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز _ چهارشنبه هجدهم بهمن _ در دیدار با گروه پدافند هوایی شهید «مهدی عسگری» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در سال ۵۷، درحالی‌که هنوز سلطه رژیم ستم‌شاهی برقرار بود، همافران دلاور و فداکار بر اساس اعتقادات و تشخیص خود به میدان آمدند و با دیداری که حضرت امام (ره) داشتند، در سرعت‌بخشیدن به روند پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار تأثیرگذار بودند.

وی آنچه که در انقلاب اسلامی پیش آمد را قبل از آنکه انقلاب در عرصه حاکمیت و اداره کشور باشد، انقلاب در جان‌ها و دل‌ها خواند و گفت: ارتش تا آن روز در ظاهر در خدمت کشور و مردم ولی در واقع در خدمت منافع استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش به عزت، شخصیت، اعتمادبه‌نفس، جهاد خودکفایی، سربلندی، قوه تشخیص و درک بسیار بالا و ایمان قوی تبدیل شد.

امام جمعه کرمانشاه با تصریح جایگاه نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز به‌فضل خدا نظام مقدس جمهوری اسلامی، به‌رغم همه توطئه‌ها و تبلیغات دشمن، یکی از محبوب‌ترین نظام‌ها در دنیاست. بر اساس روایت، وجود مقدس امام‌زمان (عج) فرد فرد شما برادران گرامی را مانند فرزندان خودش می‌داند و مراقب حال شما است.

وی با اشاره به اینکه جهاد و مقاومت ملت ایران الگو شده است، عنوان کرد: امروز گروهی از فرزندان معنوی امام (ره) در منطقه‌ای محاصره‌شده و محدود در باریکه غزه، با الگوگیری از رزمندگان دلاور ایران، در مقابل یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا ایستاده و زمین‌گیرش کرده‌اند.

کد خبر 726663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.