احداث خیابان جدید در محله گرکان/ باغ بانوان طلوع سال آینده توسعه می‌یابد

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه خیابان و فضای سبز گرکان وارد مراحل اجرایی شده است، گفت: پروژه‌هایی همچون فضای سبز و زیرگذر حصه، تملک کمربندی مشترک با منطقه ۱۵ و قطار شهری در بودجه سال آینده این منطقه پیش‌بینی شده است.

محمد سعیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای سال جاری در دسته پروژه‌های شاخص شهری طرح‌هایی از جمله زیرگذر حصه با مبلغ ۱۱۳ میلیارد تومان، رینگ پساب از پل معلم تا میدان لاله با هزینه بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، تملک کمربندی و تملک قطار شهری برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در سال جاری شامل میدان عروج، خیابان رئیسی و میدان مدرس می‌شود که در مرحله پایانی عملیات قرار دارد، همچنین تملک ادامه خیابان سپیده کاشانی و اتصال آن به خیابان سروستان در حال اتمام است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های میدان عروج و خیابان کوشش به اتمام رسید، تاکید کرد: ادامه اتصال خیابان فرسان جنوبی به خیابان مهر و پروژه نصب حفاظ ایمنی بتنی در مسیر میانی بزرگراه آقابابایی به اتمام رسیده است، همچنین تملک خیابان کشاورز نیز جز پروژه‌های مهم سال جاری در این منطقه است.

سعیدفر گفت: پروژه‌های محله‌محور شامل پارکینگ ام‌البنین در محله مصلی می‌شود که سال آینده نیز شاهد اجرای این پروژه هستیم، همچنین پروژه خیابان و فضای سبز گرکان وارد مراحل اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تکمیل مجموعه ورزشی سرپوشیده پارک کیمیا، فضای سبز حصه، زیرگذر حصه، تملک کمربندی مشترک با منطقه ۱۵ و قطار شهری در بودجه سال آینده این منطقه پیش‌بینی شده است.

ویژگی پروژه‌ها در ردیف‌های بودجه‌ای در سامانه «سیگما» به‌صورت پروژه بررسی می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ساماندهی مسیر شرقی خیابان دشتستان، توسعه باغ بانوان طلوع، احداث کلکتور از میدان معراج در مسیر خیابان آیت تا خیابان خواجه عمید، احداث منبع آب در انتهای پارک لاله، اصلاح هندسی راستگرد خیابان پروین به جی و تملک ادامه خیابان سپیده کاشانی از پروژه‌های مهم منطقه‌ای در این منطقه برای سال آینده است.

سعیدفر گفت: پروژه‌های محله محور برای سال آینده این منطقه شامل احداث خیابان اطشاران تا مجموعه مسکونی میلاد، ساماندهی فضای سبز امامزاده محله اطشاران، احداث سرویس بهداشتی در پارک محله اطشاران، دیوارنگاره ورودی خیابان اطشاران، اصلاح مسیر عابر پیاده در نقاط مختلف محله اطشاران و اصلاح هندسی تقاطع انتها شهرک میلاد می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در حال حاضر به تصویب نهایی نرسیده است و امکان اصلاح آن‌ها وجود دارد، زیرا در مرحله تدوین بودجه قرار دارد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژگی پروژه‌ها در ردیف‌های بودجه‌ای در سامانه «سیگما» به‌صورت پروژه بررسی می‌شود و از نظر زمان، هزینه و دامنه و محدوده مدیریت خواهد شد، همچنین نظارت جدی بر روند اجرای این پروژه‌ها خواهیم داشت.

سعیدفر گفت: مواردی از جمله آموزش سرمایه انسانی، پیگیری موضوع جابه‌جایی، حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی، پژوهش‌های علمی و بررسی زیرساخت‌های شبکه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات به‌صورت مستمر در اداره برنامه‌ریزی این منطقه انجام می‌شود.

کد خبر 726654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.