۱۱۰ کلاس درس در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در دهه فجر سال‌جاری، ۵۷ مدرسه با ۱۱۰ کلاس درس با اعتباری نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مرزبان نظری، امروز_ چهارشنبه هجدهم بهمن _ در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دهه فجر سال‌جاری، ۵۷ مدرسه با ۱۱۰ کلاس درس با اعتباری نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، این مدارس و کلاس‌های درس در مراسم ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر آموزش و پرورش به طور همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۳۰ مدرسه در سطح استان در دست تعمیر، احداث و نوسازی است، گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها از منابع ملی و استانی مصوب شده که متأسفانه تاکنون ۱۵ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه همچنین به مشارکت ۷۰۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه در ساخت و نوسازی و تعمیر ۸۰ مدرسه اشاره کرد و آن را نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر و کم‌سابقه عنوان کرد.

وی در ادامه به وجود ۱۴۵ مدرسه کانکسی که دانش آموزان آنها کمتر از ۱۰ نفر است، در سطح استان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ساخت ۹۰ مدرسه جایگزین این مدارس کانکسی در استان کرمانشاه شروع شده است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود از اصلاح و بهینه‌سازی سیستم گرمایشی ۴۰۰ مدرسه استان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و توضیح داد: سیستم گرمایشی مدارس کرمانشاه سال تحصیلی گذشته ایمن‌سازی شده بود و اکنون فقط درصدد ارتقا و اصلاح آنها هستیم.

کد خبر 726535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.