رونمایی از نخستین پوستر روز چهارمحال و بختیاری

نخستین پوستر، بیستم بهمن، روز چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان رونمایی شد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، از نخستین پوستر بیستم بهمن، روز چهارمحال و بختیاری، صبح امروز_ چهارشنبه هجدهم بهمن_ با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام رونمایی شد.

حجت‌الله شیروانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار کرد: سعی شده است در پوستر روز چهارمحال و بختیاری از عناصر هویتی و تاریخی استان و اقوام استفاده شود.

وی افزود: ترسیم نقشه چهارمحال و بختیاری با ۸۲ مکعب مشکی بر مبنای مناطق ۸۲‌ گانه استان، استفاده از تصاویر مربوط به دیدار مردم استان با امام راحل (ره) در این پوستر استفاده شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: نمادهای شاخص استان همچون زردکوه بختیاری، لاله واژگون، پل تاریخی زمانخان و خشت‌های قالی چالشتری در این پوستر به کار رفته است.

وی تاکید کرد: طراحی نام استان با حروف به شکلی پویا و زنده طراحی شده و قرارگیری طرح چوقای بختیاری در دو سویه نام شهرستان‌ها بر اساس حروف الفبا و پس زمینه‌ای از دشت‌های سرسبز چهارمحال و بختیاری از موارد طراحی شده در این پوستر است.

رونمایی از نخستین پوستر روز چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایمنا، بیستم بهمن ۱۳۵۷، سالروز بیعت تاریخی جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری با امام راحل (ره) و اعلام بیزاری از آخرین نخست وزیر پهلوی است که بنا به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با نام روز چهارمحال و بختیاری در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

کد خبر 726517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.