رسالت باشگاه ورزشی جان اسنک، سرمایه گذاری از صفر است

نشست مدیران عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت و باشگاه فرهنگی ورزشی جان اسنک با حضور رسانه ها برای بیان اهداف و برنامه ها و چشم انداز این باشگاه برگزار شد.

مدیرعامل جان اسنک در این نشست خبری که در آستانه برگزاری مسابقات لیگ والیبال دسته دوم به میزبانی اصفهان به انجام می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر در دو رشته والیبال و تکواندو وارد ورزش شده‌ایم و می‌دانیم که راه طولانی در پیش داریم و از همین ابتدا به دنبال پشتوانه سازی و تشکیل آکادمی در این دو رشته هستیم تا در آینده از نونهالان ی که در آکادمی خود پرورش یافته‌اند در تیم‌های اصلی لیگ برتر از آنها استفاده کرده و به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

مهدی مقوا ساز تاکید کرد: تلاش ما براین است که همانند شرکت که بعد از گذشت ۲۰ سال از یک آشپزخانه ۵۰ متری به دو کارخانه بزرگ برای تهیه مواد اولیه و ۶۳ شعبه رسیده است. در نظر داریم چنین روندی را در ورزش هم داشته باشیم. برنامه ریزی ما ورود اصولی و منطقی است که از پایه و پایین شروع کنیم و در رشته والیبال نیز از دسته سه شروع کردیم تا بتوانیم قوی مراحل مختلف را طی کنیم.

وی با بیان اینکه اولین شرکتی هستیم که در صنعت بزرگ و پرتلاطم فست فود با برنامه وارد شدیم، از سال ۸۴ کار خود را آغاز کردیم و در حال حاضر ۶۳ شعبه فعال در ۱۳ استان داریم که مواد مورد نیاز را به صورت روزانه ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تنها گروهی هستیم که نشان سیب سلامت داریم و به دنبال آن هستیم که نگاه مردم را به بحث فست فود که همه آن را ناسالم می‌دانند، تغییر دهیم، بیان داشت: جان اسنک در ابتدا با زحمات غلامرضا عابدی از کارشناسان تکواندو وارد رشته تکواندو شد و در این رشته به قهرمانی رسید و موجب دلگرمی برای ما شد تا به دنبال حمایت از رشته‌های باشیم که کمتر مورد توجه است رشته‌هایی که دوستدار خانواده‌ها است و همگان به راحتی می‌توانند آن را در جمع خانواده انجام دهند و یا رشته‌های رزمی که جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده است.

نگاه یکسان به بانوان و آقایان داریم

مدیر عامل باشگاه ورزشی جان اسنک نیز در خصوص ورود به ورزش بانوان گفت: در هر دو رشته بانوان و آقایان را به صورت موازی فعالیت خواهیم داشت و این مسأله را از همین ابتدا آغاز کردیم و در دو رشته تکواندو و والیبال هر دو تیم آقایان و بانوان و همچنین آکادمی‌ها فعال هستند.

غلامرضا عابدی با اشاره به اینکه سالهای زیادی در ذوب آهن بودم و رشته‌های مختلفی را کار کردم، گفت: لازمه هر فعالیت و حرکتی اهداف و برنامه چشم اندازی که برای آن در نظر گرفته می‌شود. برنامه ما فعالیت در رشته‌هایی که داریم از سنین پایه با همکاری آموزش و پرورش است و مدارسی که در این رشته‌ها است رسالت ورزش ما سرمایه گذاری از صفر است.

مدیرعامل باشگاه جان اسنک با اشاره به اهمیت بحث سلامت شهروندان و خانواده مورد مخاطب گفت: این بحث را در شرکت هم جا انداخته‌ایم که بتوانیم از خانواده شرکت و مشتریانی که داریم در استعدادها استفاده کنیم و به دنبال شناسایی و کشف استعدادها برای پرورش آنها هستیم تا به عنوان یک سمبل شود.

عابدی با تاکید بر اینکه به دنبال روزی هستیم که روزی باشگاه جان اسنک را در سطح استان و کشور را به عنوان یک باشگاه مطرح در ورزش و در سطح کشور معرفی کنیم، خاطر نشان کرد: به دنبال استعداد سوزی نیستیم و موازی کاری نخواهیم کرد، می‌خواهیم به ورزش استان، کشور و ملی مان کمک کنیم. نمی‌خواهیم نگاه فوتبالی داشته باشیم و به رشته‌هایی که دیگر باشگاه دارند ورود نمی‌کنیم، البته جنبه والیبال فرق می‌کند؛ چرا که اعتقاد داریم این ظرفیت در استان بسیار بالا است.

وی با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال و همچنین معاونت ورزش شهرداری و با بیان اینکه همه در حد توان کمک کردند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم، در خصوص زیر ساخت‌ها و داشتن فضای ورزشی اختصاصی باشگاه گفت: با صحبت‌هایی که با شهرداری منطقه ۶ انجام شده امیدواریم بتوانیم با مشارکت شرکت جان اسنک در زیر ساختها نیز هم پای فعالیت تیم داری داشته باشیم که فکر می‌کنم در سپاهان شهر چنین فضایی مهیا شود.

عابدی تصریح کرد: لازمه هر سیستم و فعالیتی داشتن زیر ساختها است به دنبال این موضوع هستیم، اما در حال حاضر از شرایط موجود و ظرفیت‌های استان با کمک و همکاری ارگان‌ها استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در این زمینه هم کمکی به آینده ورزش استان داشته باشیم.

میزبانی جان اسنک از لیگ دسته دو والیبال

دور برگشت مسابقات لیگ دسته دو والیبال کشور به میزبانی باشگاه جان اسنک اصفهان در حال برگزاری است و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در سالن آزادی خوراسگان با هم رقابت می‌کنند.

تیم جان اسنک در در گروه A مسابقات با تیم‌های کبیر تفرش، شهدای جویبار، مناطق نفت خیز جنوب، شهرداری مشهد، لیان بتن بوشهر و نفت و گاز گچساران هم گروه است.

این مسابقات در ۶ گروه شش تیمی پیگیری شده و پس از پایان دور دوم که به صورت متمرکز در دو شهر به انجام می‌رسد، دو تیم به لیگ دسته یک صعود خواهند کرد.

نحوه صعود تیم‌ها به این گونه است که از هر گروه سه تیم به رده بالاتر صعود کرده و به دوگروه ۹ تقسیم و به کار خود ادامه می‌دهند.

عباس محرابی (کاپیتان)، رضا کریم شاهی، حامد ناعم، علی جلوانی، طاهر فتح علی زاده، اشکان مهدوی، نیما ظهری، محمد مهدی دهستانی، علی یادگاری، علی رزاق پور، امیررضا زنجانی، یونس مجیدی، محمد صادقی، محمد امین نعیمی، علی هرندی، مهدی سعیدی، هادی جعفریان و ارسلان فلاحتی بازیکنان تیم جان اسنک هستند.

دکتر علیرضا زمانی، مدیر فنی این تیم است و فرشاد سیستانی نیز مربیگری آن‌را برعهده دارد، علی شجاعی و محمد گیلانی کمک مربی و احمدرضا اسماعیلی، مربی بدنساز هستند.

کد خبر 726371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.