شاد کردن دل مردم برای ما مهم است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما تیمی حرفه‌ای هستیم و با تمام وجود و بدون فکر به موضوعات حاشیه‌ای وارد زمین خواهیم شد؛ فقط پیروزی در این بازی و شاد کردن دل مردم برای ما مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ اظهار کرد: ابتدا باید از قطری‌ها که این تورنمنت را برگزار کردند، تشکر کنم. پس از جام‌جهانی که آن‌ها افتخار آسیا بودند، حالا دومین تورنمنت بزرگ فوتبالی آسیا را میزبانی می‌کنند. صعود قطری‌ها به نیمه‌نهایی را هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: می‌دانستیم که قطر با توجه به شرایط میزبانی که دارد انگیزه بالایی دارد و مدافع عنوان قهرمانی است. کاملاً به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما دور قبل هم به این مرحله رسیدیم و می‌دانیم که چه جایگاه حساسی داریم. با همه خوبی‌ها و شیرینی‌هایی که بازی با ژاپن داشت، باید آن را فراموش کنیم. تصور می‌کنم که تمام بازیکنان این کار را کردند و ۱۰۰ درصد تمرکزمان روی بازی فردا است تا با همه وجود بتوانیم همچون بازی‌های گذشته به کمک تدابیر کادر فنی برای مردم بجنگیم و بازهم آن‌ها را شاد کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: زمان استراحت این دوره از مسابقات کمی فشار به تیم‌ها وارد کرد. تمام بازیکنان در کوران مسابقات بودند، اما زمان‌بندی بازی‌ها به‌خصوص بعد از دور حذفی کار بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی را سخت کرد؛ خوشحالیم که تمام اعضای کاروان ایران تلاش کردند که بدن بازیکنان زودتر برگردد. در مورد انتخاب داور عرب‌زبان هم دیدار ما با قطر سوالاتی پیش آمده است. تصور نمی‌کردیم داوری از حوزه خلیج‌فارس برای این بازی انتخاب شود. ما بیشتر از این‌ها انتظار داشتیم و امیدوارم این انتظارات در آینده نزدیک برآورده شود. ما تیمی حرفه‌ای هستیم و با تمام وجود و بدون فکر به این موضوعات وارد زمین خواهیم شد؛ فقط پیروزی در این بازی و شاد کردن دل مردم برای ما مهم است.

عزت‌اللهی عنوان کرد: همان‌طور که قلعه‌نویی و کادر فنی پس از بازی در رختکن صحبت کردند، به‌طور قطع بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند این تجربه را از تورنمنت گذشته دارند که اگر بخواهیم در باد بعضی بازی‌ها بخوابیم، در آینده حسرت خواهیم خورد. بازی با ژاپن با تمام لحظات زیبا و فداکاری‌هایی که اعضای تیم ملی کردند، برای ما تمام شده است و ما از روز گذشته که اولین جلسه تمرین را پس از ریکاوری برگزار کردیم، تمام تمرکز و توانمان را برای بازی با قطر گذاشته‌ایم. جلسات آنالیز هم برگزار کردیم و اشتباهاتی که مقابل ژاپن داشتیم را باید اصلاح کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و دل مردم را شاد کنیم.

کد خبر 726119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.