رفع مشکلات مردم حاشیه شهر زاهدان با نگاه جهادی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید با نگاه جهادی، معضلات مردم حاشیه شهر زاهدان را در زمینه‌های مختلف رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار غلامرضا سلیمانی، امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان و اقدامات صورت گرفته توسط بسیج اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه فاضلاب در حاشیه شهر صورت گرفته است اما باید تلاش شود تا به همین اقدامات بسنده نشود و در زمینه‌های مختلف پیشرفت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: فاضلاب مسئله بسیار مهمی بود که معضلات بسیاری را برای این مردم رقم زده بود اما با همت و نگاه جهادی و بسیجی این معضلات رفع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سایر مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را نیز با همین نگاه جهادی رفع کنیم.

وی یادآور شد: همراه کردن مردم این مناطق برای رفع مشکلات می‌تواند راهگشا باشد، پس باید تلاش شود تا جایی که امکان دارد مردم به میدان بیایند.

سردار سلیمانی در رابطه با احداث بناهای مذهبی در این مناطق نیز بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت مکان مذهبی و فرهنگی ارزشمند است و قطعاً ثمرات زیادی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدواریم طرح‌هایی که بسیج از گذشته شروع و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیگیری کرده است، به ثمر برسد تا خدمتی شایسته به مردم این منطقه صورت گیرد.

کد خبر 726050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.