رژیم صهیونیستی خودش را به دست خود نابود می‌کند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی را به وجود آوردند تا دنیای اسلام را کنترل کنند و قرار بود نیل تا فرات را تصرف کند، اما اکنون دور تا دور خود را دیوار کشیده و خودشان را به دست خود نابود می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز _دوشنبه، شانزدهم بهمن_ در مراسم تجلیل از زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب با اشاره به اهداف دشمن جهت تضعیف اهداف انقلاب و ایجاد فاصله بین نسل انقلاب و نسل جدید، اظهار کرد: هدف امروز دشمنان اسلامی این است که نسل جوان و آگاه جامعه به دوران مبارزات انقلاب و دفاع مقدس افتخار نکنند و به گذشته خود برنگردند، چرا که برگشتن به دوران مبارزات انقلاب باعث احساس غرور، افتخار و عزت نفس در آن‌ها می‌شود.

وی خطاب به مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب افزود: شما قهرمانان، غرور، عزت و آبروی این انقلاب هستید؛ یادآوری مشقت‌ها و سختی‌هایی که شما بزرگواران تحمل کردید موجب می‌شود تا در سختی‌ها دچار سختی، یأس و ناامیدی نشویم. شما به ما انقلاب را هدیه دادید و هر کجا که مجاهدت‌ها و رشادت‌های شما بازگو می‌شود به ادامه مسیر و راه خود مطمئن می‌شویم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شما مبارزان و زندانیان سیاسی، رخساره امام راحل (ره) هستید و حرف ایشان را به همه جا منتقل کرده‌اید؛ غصه و دردهای شما تکثیر و باعث آگاهی‌بخشی و نجات جامعه از ظلم و ستم شد؛ وقتی حیات در یک نفر دمیده می‌شود در واقع کل بشریت را نجات می‌دهید؛ شما نه یک نفر بلکه کل جامعه هستید؛ به گفته سردار سلامی شما کل انقلابید و این حقیقت هیچ وقت جابجا نمی‌شود.

رفیعی آتانی افزود: بزرگی شما در امتداد کار جاودانگی تان است و هر جا که به جلو پیش می‌روید، درد و جسم شما بیشتر می‌شود، اما روح و اراده بلند شما مایه حیات جامعه می‌شود؛ ما نصرت‌های الهی را به واسطه مجاهدت‌های شما به عینه دیدیم دشمنان می‌خواستند شما نباشید، اما خداوند اراده کرد و این پیروزی‌ها نصیب ملت ما شد.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان طاقت پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی را نداشتند و دوباره با متوسل شدن به انواع حربه‌ها جنگ را به ما تحمیل کردند، اما نتوانستند اراده‌های ما را از بین ببرند و با تدبیر امام (ره) جنگ با پیروزی به اتمام رسید.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) ادامه داد: بدون اینکه ما هزینه متقبل شویم، دشمن ما صدام توسط آمریکا کشته شد و این همه نفرت و کینه عراقی‌ها نسبت به آمریکا توسط خود آن‌ها به وجود آمده؛ امروز گروه‌های مقاومت حشدالشعبی، نجبا و… در عراق علیه آمریکا به وجود آمده‌اند و اولین موشکی که در جنگ حماس و رژیم صهیونیستی شلیک شده توسط عراقی‌ها بود و در آنجا میانگین ۲۰۰ عملیات علیه آمریکا انجام می‌شود.

رفیعی آتانی یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هر کجا که در سنگر جبهه مقاومت به پیروزی دست می‌یافت می‌گفت که این پیروزی‌ها از صندوق ذخیره دفاع مقدس است و اگر از او می‌پرسیدند هر آنچه که از دفاع مقدس داریم کجاست؟ غیر از شما چیزی را نمی‌گفت و اگر ایستادگی و مقاومت شما نبود، امروز این انقلاب‌های مانند انقلاب‌های دیگر خاموش می‌شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها و غرب دلشان به حال آوارگان یهودی نمی‌سوزد و رژیم صهیونیستی را برای مقابله با دنیای اسلام به وجود آورده‌اند، چون جنگ با این جرثومه فساد باعث می‌شود که ما مدام مشغول خودمان باشیم و به اقداماتشان عکس‌العملی نشان ندهیم و با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در این منطقه به دنبال این هستند که مسلمانان با هم درگیر شوند و هر طرف که کشته شود چه داعش باشد یا جبهه مقاومت، آمریکا پیروز میدان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی را به وجود آوردند تا دنیای اسلام را کنترل کنند و قرار بود نیل تا فرات را تصرف کند، اما اکنون دور تا دور خود را دیوار کشیده و خودشان را به دست خود نابود می‌کنند.

کد خبر 725900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.