افتتاح پروژه های ارتباطی سمنان با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۰میلیارد ریالی

۵۹ پروژه ارتباطی سمنان با اعتبار دو هزار و ۴۳۰میلیارد ریالی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، ۵۹ پروژه ارتباطی سمنان با اعتبار دو هزار و ۴۳۰ میلیارد ریالی با حضور میثم عابدی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش‌های ثابت، سیار و زیرساخت، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سیدیاسر حسن‌پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطی سمنان در خصوص پروژه‌های در حال انجام و قابل افتتاح در استان اظهار کرد: برای پروژه فیبر نوری در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با هدف تأمین پهنای باند سایت‌های تلفن همراه و افزایش پهنای باند در مراکز مخابراتی تأمین اعتبار انجام شده و در حال انجام است که پس از اتمام این پروژه خانوارهای این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می‌شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با توجه به برنامه‌های دولت سیزدهم، توسعه دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات الکترونیک در روستا و اشتغال پایدار در روستاها، توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم ICT از اقتصاد، ایجاد ارزش افزوده و تحول دیجیتال را متأثر از توسعه طرح‌های ارتباطاتی و مخابراتی دانست.

محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تقدیر از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرایی کردن اقدامات ارتباطی در این استان، خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات جزو زیرساخت‌های ضروری و اساسی است و اگر نباشد، بخش عمده‌ای از کار دچار اختلال جدی می‌شود.

در پایان میثم عابدی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امیدوارم که با تلاش خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان، مابقی روستاهای باقی مانده این استان هم به‌زودی به اینترنت پرسرعت پهن باند متصل شوند و شاهد افتتاح اَبَر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان سمنان باشیم.

کد خبر 725859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.