یکی از بهترین اورژانس‌ها و محل مرجع غرب استان در فریدن افتتاح می‌شود

استاندار اصفهان گفت: امروز در شهرستان فریدن پروژه‌های مختلفی در حوزه کشاورزی و راه و شهرسازی افتتاح و اعتباراتی به برخی پروژه‌ها اختصاص یافت و در آینده یکی از بهترین اورژانس‌های منطقه و محل مرجع منطقه غرب استان افتتاح می‌شود.

سیدرضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های افتتاحیه در سراسر استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر، امروز در شهرستان فریدن حضور پیدا کردم.

وی افزود: به لطف خدا پروژه‌ها دارای پیشرفت بسیار خوبی بوده است و برخی پروژه‌هایی که به نتیجه رسیده بود امروز به بهره‌برداری رسید و دیگر پروژه‌ها باید مورد پیگیری بیشتری قرار گیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در بخش راه و شهرسازی، پروژه‌های خوبی نظیر کنارگذر کندروی نهر خلج، زیرگذر شهید سلیمانی در منطقه درختک افتتاح شد و در سه‌راهی که در امتداد آن و یکی از نقاط حادثه‌خیز بود، اصلاحاتی انجام شد.

مرتضوی با بیان اینکه در مجموع حدود ۴۶ میلیارد تومان در بخش راهی از سال گذشته تا سال جاری هزینه شده است، گفت: در حوزه کشاورزی، شهرک گلخانه‌ای که از سال‌های قدیم به جا مانده بود و زیرساخت‌های آن تکمیل نشده بود، به همت فرماندار و حمایت‌های دستگاه‌های استان نظیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

یکی از بهترین اورژانس‌ها و محل مرجع غرب استان در فریدن افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: مبلغ ۷۶ میلیارد تومان در بخش زیرساخت شهرک گلخانه‌ای هزینه شده است، همچنین امروز در بخش اورژانس و مشکلات مردم در بحث بهداشت و سلامت کارهای خوبی انجام شد.

استاندار اصفهان گفت: اورژانسی که از سال گذشته برای احداث آن برنامه‌ریزی شده بود، تکمیل شده و نصب تجهیزات باقی‌مانده آن تا پایان سال بر اساس وعده‌های داده شده انجام می‌شود و این اورژانس یکی از بهترین اورژانس‌های منطقه خواهد شد و مرجع منطقه غرب استان شود.

مرتضوی اضافه کرد: بیمارستان اینجا حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته و باید تأمین اعتبارات بعدی را انجام دهیم و چند پروژه مانند پروژه‌های ورزشی به مرحله افتتاح رسیده بود که اعداد جزئی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف آموزشی نیز کارهای خوبی شده بود که جای قدردانی دارد، گفت: در ادامه با توجه به اتفاقات ستاد سفر استان اصفهان، مصوباتی که به سرانجام نرسیده است و بعضی الحاقاتی که باید مکمل پروژه‌های شهرستان باشد را به سرانجام برسانیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: جلسات مربوطه در استان در حال برگزاری است و امیدواریم در سفر بعدی بتوانیم ۳۰ درصد پروژه باقی مانده شهرستان و مکمل‌هایی که تأمین می‌شود را به سرانجام برسانیم.

مرتضوی ضمن بیان اینکه از مطالبات مردمی حمایت می‌کنیم، گفت: با توجه به اولویت‌هایی که شهرستان معرفی کرده است و با نگاه معتمدان شهرستان، شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان جلو می‌رویم و امیدواریم به مطالبات مردمی نیز کمک کنیم.

کد خبر 725846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.