علاقه‌مندیم لیست قابل دفاعی با همکاری تعدادی از احزاب همفکر ارائه دهیم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: علاقه‌مندیم به لحاظ منافع و مصالح ملی و در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لیست قابل دفاعی با همکاری تعدادی از احزاب همفکر ارائه دهیم.

یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات اسفندماه اظهار کرد: ۱۹ بهمن ماه آخرین ضرب‌الاجل شورای نگهبان در روند تأیید یا رد صلاحیت‌ها است و ما منتظریم تا مشخص شود چه کسان دیگری از اعضای حزب کارگزاران تأیید صلاحیت خواهند شد تا بتوانیم در خصوص یک لیست قابل دفاع فکر کنیم.

وی افزود: اکثر کسانی که عضو حزب کارگزاران بودند، رد صلاحیت شده‌اند؛ از این رو حزب کارگزاران و دوستان دیگر از سایر احزاب همسو نمی‌توانند تا قبل از ۱۹ ام لیست قابل دفاعی که از آن مجلسی قابل قبول تشکیل شود را ارائه دهند اما اگر آن افراد مورد نظر تأیید صلاحیت شوند حتماً کمک می‌کنیم مجلسی آبرومند تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: لیستی که به جامعه عرضه می‌شود باید از جامعیت نسبی برخوردار باشد و افرادی که توسط احزاب انتخاب و به جامعه عمومی معرفی می‌شوند باید بتوانند از خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: افراد منتخب باید کسانی باشند که تجربه، دانش و اعتبار کافی در جامعه داشته باشند و در داخل مجلس حرف‌های محکم، متقن، مستدل و قابل قبول و حامل منافع و مصالح ملی بزنند لذا ما برای تعیین چنین لیستی راه سختی در پیش داریم و منتظر می‌مانیم تا آخرین نفر تأیید صلاحیت شده از فهرست شورای نگهبان مشخص شود.

طاهرنژاد در خصوص ائتلاف با سایر احزاب همسو ابراز کرد: به سمتی نمی‌رویم که عامل انشقاق یا چنددستگی در جبهه اصلاحات باشیم و کارگزاران چنین برنامه‌ای ندارد اما علاقه‌مندیم به لحاظ منافع و مصالح ملی و در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لیست قابل دفاعی با همکاری تعدادی از احزاب همفکر ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه لازم است جامعه تصویری از آنچه که باید اتفاق بیفتد را داشته باشد، خاطر نشان کرد: در نهایت تصمیم با مردم است و ما باید به وظیفه ملی و حزبی خود عمل کنیم.

کد خبر 725757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.