دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری آمل به تصویب رسید

رییس شورای اسلامی شهر آمل گفت: کلیات دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری آمل و سازمان های وابسته به شهرداری به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد محمدی، امروز_ دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جلسه صحن علنی شورای شهر آمل با بیان اینکه کلیات دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری آمل و سازمان‌های وابسته به شهرداری به تصویب رسید، اظهار کرد: تهیه و تدوین این دفترچه برابر با دستورالعمل ابلاغی عناوین عوارض و بهای خدمات قانون درآمدهای پایدار و هزینه‌های شهرداری‌های کشور انجام شده است.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان آملی طرح تقسیط عوارض و کاهش پرداخت برای پرداخت‌های نقدی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز تخفیف‌هایی نیز در این دفترچه در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر آمل با اشاره به اینکه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری و سازمان‌های وابسته پس از ارجاع از سوی شهرداری به این شورا در جلسات متعدد کارشناسی، بررسی و تصویب شد، گفت: این تعرفه پس از تأیید نهایی و موافقت هیئت تطبیق فرمانداری جهت اجرا برابر با ضوابط و مقررات قانونی مربوطه به شهرداری ابلاغ می‌شود.

محمدی بخشی از درآمدهای شهرداری را از محل عوارض محلی عنوان و مطرح کرد: شورای اسلامی شهر در تصویب تعرفه عوارض محلی نگاه منطقی داشته است.

وی ادامه داد: ضابطه دریافت عوارض شهرداری بر اساس دفترچه‌ای است که مفاد آن به صورت سالیانه مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد.

کد خبر 725744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.