۷۲۵ میلیارد ریال پروژه در خطه طلایی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید

شهردار زرین‌شهر گفت: هم‌زمان با برگزاری جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی هشت پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی شهرداری زرین‌شهر با ارزشی بیش‌ از ۷۲۵ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی صبح امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تلاش شد عقب‌افتادگی‌های گذشته در اجرای پروژه‌های عمرانی جبران شود و با برنامه‌ریزی در مسیری گام برداریم که شاهد شکل‌گیری نهضت خدمت‌رسانی برای شهروندان باشیم تا در نهایت با افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و مورد مطالبه شهروندان شاهد افزایش امید، نشاط و اعتماد ساکنان خطه طلایی ایران باشیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های تعریف شده تلاش شد در کنار برنامه‌ریزی دقیق و فکورانه در بودجه‌نویسی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرداری با حرکتی جهادی پیگیری‌های لازم برای احصای مشکلات پیش روی پروژه‌های نیمه‌تمام، اساس ایجاد تحول در خطه طلایی ایران را بر محور ارتقا و درون‌زا بودن مدیریت شهری قرار دادیم.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری نقش بسزایی را در ارتقای چشم‌انداز شهر ایفا می‌کند، تصریح کرد: طی دو سال گذشته با همدلی شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری تحولات چشمگیری در پایان پروژه‌های نیمه‌تمام صورت گرفته است و امیدواریم با بهره‌برداری از این مجموعه پروژه‌ها شاهد بهبود زیست شهروندان باشیم.

اسماعیلی احمدی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی، شهرداری زرین‌شهر هشت پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی را بهره‌برداری و تقدیم شهروندان می‌کند.

وی هدف از اجرای پروژه‌های مختلف شهری را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دانست و اضافه کرد: ساختمان نگارخانه شهرداری، فاز نخست مجموعه چندمنظوره فرهنگی و ورزشی امام رضا (ع)، شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل شهری، عملیات زیرسازی و لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر، اجرای پارک محله باغ ملی خیابان حافظ، اجرای عملیات زیرسازی، بلوک‌فرش و جدول‌گذاری پیاده‌روهای سطح شهر، اصلاح هندسی و اقدامات ترافیکی معابر پروژه‌هایی هستند که با ارزشی بیش‌از ۷۲۵ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی عنوان کرد: اقدامات و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری زرین‌شهر صرفاً به مناسبت‌هایی همچون دهه فجر ختم نخواهد شد، بلکه در تلاش هستیم در فصول مختلف شاهد یک رویداد جدید فرهنگی و عمرانی در خطه طلایی ایران باشیم.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان و ادامه روند خدمت صادقانه به آن‌ها موجبات رضایت شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 725699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.