واگذاری زمین به ۲۱۹ خانوار گلستانی دارای سه فرزند

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: امسال در قالب اجرای طرح جوانی جمعیت ۲۱۹ قطعه زمین به خانوارهای واجد شرایط استان برای ساخت خانه با امضای قراردادی، واگذار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک اظهار کرد: واگذاری زمین رایگان برای ساخت خانه در قالب طرح جوانی جمعیت یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی افزود: در این استان از ابتدای امسال در قالب اجرای طرح جوانی جمعیت، طی دو مرحله ۵۱۲ قطعه زمین رایگان به خانوارهای واجد شرایط برای ساخت خانه واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: اکنون ۲۱۹ قطعه زمین به خانوارهای واجد شرایط این استان برای ساخت خانه با امضای قراردادی، واگذار می‌شود.

ملک از جذب ۴۴۰ هکتار زمین جدید مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: جذب این سطح زمین در مرحله توافق این اداره کل با دستگاه‌های مرتبط به ویژه جهادکشاورزی و مدیریت امور اراضی استان قرار دارد و در آینده نزدیک این اراضی با طی مراحل قانونی و اداری به خانوارهای واجد شرایط واگذار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آئین واگذاری ۲۱۹ قطعه زمین رایگان برای ساخت مسکن در قالب اجرای طرح جوانی جمعیت در گلستان با حضور محمدعلی زهره‌ای معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسؤلان دستگاه‌های مرتبط استانی، عصر یکشنبه چهارمین روز از گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر برگزار شد که در پایان این آئین، به نمایندگی شش خانوار پرجمعیت جوان و واجد شرایط دریافت زمین رایگان برای ساخت خانه، سند قرارداد خود را دریافت کردند.

کد خبر 725623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.