تبیین دستاوردهای نظام روحیه امید را در جامعه احیا می‌کند

استاندار مرکزی گفت: امروز همه وظیفه داریم در کنار تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب، دستاوردها و موفقیت‌های دولت مردمی در بخش های مختلف را برای مردم تبیین کنیم تا روحیه امید در جامعه احیا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، عصر امروز _یکشنبه، پانزدهم بهمن_ در اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی اظهار کرد: تبیین گسترده دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه فعالیت روزافزون رسانه‌ها امکان‌پذیر است و باید جبهه رسانه‌ای در راستای تبیین اقدامات و امید آفرینی تلاش بیشتری انجام دهد.

وی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بوده و درصدد هستند تا عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها زندگی اجتماعی را متحول کرده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه خطیری دارند و نباید به دشمنان اجازه دهند در حوزه رسانه ناامنی تولید کنند.

وی افزود: در حوزه تبیین موفقیت‌های نظام و دولت مردمی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و عقب‌افتادگی در این حوزه جبران شود.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فرد در جهان است، گفت: هیچ انقلابی در جهان جز انقلاب اسلامی ایران نتوانسته به دهه پنجم عمر خود برسد.

وی اضافه کرد: هم‌اینک در یک موقعیت بی‌سابقه در تاریخ اسلام قرار داریم، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جان فشانی‌های ایثارگران موجب شده که انقلاب اسلامی به این جایگاه برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت تلاش بیش از پیش فعالان انقلابی در حوزه تولید محتوای فضای مجازی اظهارکرد: بسیج همواره در این حوزه پیشتاز بوده و زحمات بسیاری را در این زمینه متحمل شده است.

وی ادامه داد: بیش از این مقدار باید در حوزه تولید محتوای فضای مجازی کار کنیم و در حد توان و آشنایی و آگاهی خود از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه این تکلیفی است که بر عهده دولت گذاشته شده و باید به بهترین نحو اجرا شود، گفت: انقلاب اسلامی الگوی الهام‌بخش جهانیان است و این موجب شده دشمنان دست به ناامنی در حوزه‌های مختلف بزنند.

وی تصریح کرد: جلسات آموزشی منظمی در مجتمع ماهور اراک برگزار می‌شود تا هرچه زودتر به سطح قابل توجهی از تولید فناوری‌های نرم و بهره برداری از این فناوری‌های برسیم.

شرکت ۱۰۰ نفر در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

علی جعفری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی هم اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج این استان به صورت رویدادی ۴۸ ساعته و حضوری در شش رشته با شرکت ۱۰۰ نفر برگزار شد.

وی افزود: این رویداد در رشته‌های پویانمایی، تولید نرم افزار و بازی موبایلی، طراحی و گرافیک، موشن‌گرافی و ویدئو گرافی برگزار و آثار بسیار خوبی در این رویداد تولید شده است.

وی افزود: نفرات برتر این رویداد به مرکز رشد پارک علم و فناوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی، هدف از برگزاری این رویداد ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی، شناسایی استعدادها، ظرفیت‌های توانمند مردمی و حمایت از محصولات برگزیده برشمرد و گفت: تیم‌های برتر مرحله استانی مسابقات به مرحله کشوری که در اسفندماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از برترین‌های پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی قدردانی شد.

کد خبر 725617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.