احداث ۳۰ هزار واحد مسکن ملی در شهر ایوانکی

استاندار سمنان گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن، ۶۰‌ هزار واحد در استان احداث خواهد شد که ۳۰ هزار واحد آن متعلق به شهر ایوانکی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن، ۶۰ هزار واحد در استان سمنان احداث خواهد شد که ۳۰ هزار واحد آن متعلق به شهر ایوانکی است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان آرادان در حال احداث است، افزود: اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان آرادان طی دو سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است که این اعتبارات در سال ۱۴۰۲ به ۴۰ میلیارد و هزار و ۷۴۰ میلیون ریال رسیده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۲۱ پروژه عمرانی و ۷ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۲۸ نفر به‌طور مستقیم در شهرستان آرادان بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی تصریح کرد: امروزه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های امنیتی، پزشکی، اقتصادی و عمرانی دست پیدا کرده است که این اقدامات با تلاش‌ها و اقدامات جهادی به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: ایام‌الله دهه مبارک فجر زمان بسیار خوبی جهت تبیین اقدامات دولت در بین مردم بوده که لازم است از این ظرفیت و موقعیت مناسب استفاده مناسب شود.

استاندار سمنان گفت: مدیران کل استانی و شهرستانی جلسات تبیینی خود را برای جامعه هدف، جهت مشارکت قوی در انتخابات برگزار کنند تا با برگزاری انتخاباتی پرشور، اقدامات خبیثانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی خنثی شود.

کد خبر 725518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.