افتتاح یک‌ هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: در ایام دهه مبارک فجر، یک‌ هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی مهم در سطح این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ پس از افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان ساوه اظهار کرد: از این تعداد، یک هزار و ۵۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹۰ طرح نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی برای ۹ هزار و ۲۷۵ نفر فراهم می‌شود افزود: با افتتاح این طرح‌ها شش هزار و ۳۸۵ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه عمرانی و دو هزار ۸۹۰ اشتغال در حوزه اقتصادی ایجاد می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۹۴ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه بهره‌برداری و عملیات اجرایی شش طرح هم آغاز می‌شود.

مخلص‌الائمه ادامه داد: این طرح‌ها با ۵۸ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال اعتبار، برای دو هزار و ۴۷۴ نفر در این شهرستان، ایجاد اشتغال می‌کند.

وی گفت: از مجموع طرح‌های دهه فجر در شهرستان ساوه، ۱۶۶ طرح با مجموع اعتبار ۱۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۳۴ طرح با اعتبار ۴۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار، اقتصادی است.

استاندار مرکزی از افتتاح سه پایگاه سلامت در شهرستان ساوه خبر داد و افزود: یکی از نیازهای ضروری در حوزه خدمات عمومی و اجتماعی ساخت پایگاه‌های سلامت و دسترسی آسان مردم به این مراکز است.

وی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی تا قبل از دهه فجر ۱۳۵ پایگاه سلامت راه اندازی شده بود که هشت پایگاه سلامت دیگر در دهه فجر افتتاح می‌شود و تعداد آنها در مجموع به ۱۴۳ مورد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، در سفر استاندار مرکزی به ساوه، ساخت ساختمان مدیریت حسابرسی مالیاتی شهرستان ساوه آغاز شد.

همچنین طرح استخر شهرداری ساوه که با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۰۰ نفر ساخته شده افتتاح شد.

کد خبر 725272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.