بهره‌برداری از واحد تولیدی چاپ و رنگرزی پارچه در آق‌قلا

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از بهره‌برداری یک واحد تولیدی چاپ، رنگرزی و ‌تکمیل پارچه در سومین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: این واحد با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی آق‌قلا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، درویش‌علی حسن‌زاده امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در آئین افتتاح یک واحد رنگرزی اظهار کرد: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان احداث و راه‌اندازی شد که زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان این نکته که وجود این واحد رنگرزی برای استان یک نیاز به‌شمار می‌رفت، افزود: این کارخانه که در زمینه چاپ، رنگرزی و تکمیل پارچه فعالیت می‌کند، همچنین ظرفیت چاپ و تکمیل ۱۲۵۰ تن پارچه در سال را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به افتتاح ۱۹ واحد صنعتی در دهه فجر سال جاری گفت: این صنایع شامل ۱۳ واحد ایجادی، سه واحد توسعه‌ای و سه واحد احیایی با سرمایه‌گذاری ۴۳۴ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال ۲۶۶ نفر در هفت شهرستان استان افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

در آئین افتتاح واحد تولیدی چاپ، رنگرزی که در شهرک صنعتی آق‌قلا برگزار شد، علی‌محمد زنگانه، استاندار و جمعی از مدیران گلستانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 725188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.