ترافیک سنگین در جاده‌های خراسان‌رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: رانندگان حتما مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و ضروری در محورهای کوهستانی و مسیر جاده‌ها باشند.

جعفر شهامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی، در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ای خراسان‌رضوی، اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری با ۵۹۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۸۰۰ نفر از همکاران راهداری با استقرار در ۷۴ راهدارخانه ثابت و سیار در قالب ۷۲ اکیپ در محورهای اصلی و فرعی در حال انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال انجام وظیفه هستند و نقاطی را که نیاز به برف‌روبی و یخ‌زدایی داشته است، در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مسدود بودن مسیرها نداشته‌ایم، اما با توجه به حجم زیاد تردد خودروها شاهد ترافیک نسبتاً سنگین هستیم و عبور و مرور باکندی در بعضی نقاط به ویژه در گردنه‌ها انجام می‌شود.

شهامت با اعلام اینکه رانندگان حتماً مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و ضروری در محورهای کوهستانی و مسیر جاده‌ها باشند اظهار داشت: رعایت سرعت مطمئنه امری ضروری است و به جهت جلوگیری از سرخوردن رعایت دقت در رانندگی را داشته باشند و از هموطنان عزیز خواهشمندیم جز موارد ضروری اقدام به سفر نکنند.

کد خبر 725001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.