سردار فدا: نقش موثر جام رسانه‌ای امید در انعکاس پیشرفت‌های کشور

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جشنواره‌هایی مانند جام رسانه‌ای امید، می‌تواند در امیدآفرینی و انعکاس پیشرفت‌هایی که بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ صنعتی در کنار دولت داشته اند، نقش مؤثری ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در «جام رسانه‌ای امید» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز رسانه در امیدآفرینی، عملیات روانی و فرهنگی و اتفاقاتی که در دنیا رخ می‌دهد، نقش مؤثر و ویژه ای دارد و دنیای امروز دنیای رسانه و عرصه تبادل اطلاعات و اخبار است.

وی افزود: انقلاب ما با ظرفیت و برکتی که داشت اعتبار، اقتدار و پیشرفت علمی کشور را در ابعاد مختلف به دنبال داشت. امروز سرعت رشد علمی ما ده برابر دنیا است اما به دلیل اینکه در سال‌های قبل از انقلاب عقب نگه داشته شدیم و منابع، معادن و درآمدهای ما به تاراج می‌رفت با مشکلاتی مواجه هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: دشمنان ما در عرصه‌های مختلف به دنبال مأیوس کردن و ناامید کردن ما هستند، کاری که امام با استفاده از حضور پربرکت و هم افزایی قدرت نرم انجام داد، فلسفه و هندسه قدرت را جا به جا کرد و با قدرت نرم جمهوری اسلامی در دنیا مؤثر ظاهر شدیم.

سردار فدا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۳۵ سال است با قدرت نظام مقدس و انقلاب اسلامی را از تلاطم‌های سیاسی و نظامی جهان به سلامت عبور دادند، گفت: اینگونه جشنواره‌ها و مسابقات مانند جام رسانه‌ای امید می‌تواند در امیدآفرینی و انعکاس پیشرفت‌هایی که بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ صنعتی در کنار دولت داشته‌اند، نقش مؤثری ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه انتخابات قرار داریم و هرچه این دستاوردها گفته شود برای حضور، تجمع و رأی گیری بیشتر امیدآفرینی می‌شود و انشاالله کشور در مقابل تهدیدات بیمه می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: رسانه‌ها، خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اطلاع رسانی امکان و ظرفیت خوبی برای تشویق، ترغیب، ایجاد انگیزه، اقناع سازی و امید دادن به مردم دارند.

سردار فدا با بیان اینکه امروز زمان مطرح کردن مسائل شخصی و مشکلات نیست، ادامه داد: امروز به قول حاج قاسم، جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند بقیه حرم‌ها خواهد ماند.

وی در انتها بیان کرد: انشاالله وعده ما روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند در میدان و کنار صندوق‌های رأی.

کد خبر 724988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.