حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه و راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه نمایش وحدت کلمه همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی باید هوشیارانه و با اخلاق اسلامی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید مردم فریبی کنند، افزود: نامزدها باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت و از وعده‌های خلاف و حرف‌های پوچ و دروغ پرهیز و با اخلاق اسلامی برخورد کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: حضور در انتخابات اسفندماه و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نمایش وحدت کلمه مردم است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز عزت و افتخار است گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی این روز را گرامی می‌دارند. آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: حضور پر شور مردم در انتخابات تودهنی محکم به دشمنان و استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: با بزرگداشت دهه فجر و برگزاری انتخاباتی باشکوه، در حقیقت از آرمان‌های مکتب امام، انقلاب، عاشورا و کربلا دفاع می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات بیعت با امام و رهبری و شهداست، اظهار کرد: همگان به ویژه محققان و اندیشمندان در ابعاد فکری، انگیزشی و اعتقادی وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: اسلام علوی یعنی اسلام عدل، انصاف، حق، حقیقت، کرامت، اخلاق و معنویت و ملت مسلمان ایران با پرچم اهل بیت همواره برای اسلام علوی حرکت کرده‌اند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: اساس دین اسلام بر مروت، مردانگی و عقلانیت است، جوانان باید هوشیار باشند و خود را به دنیا و به افراد بی‌هویت فضای مجازی نفروشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی عقلانیت و اعتماد به نفس را در بین مردم ایران احیا کرد.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: سیستم دانشگاهی، شبکه گازرسانی و تعداد صنایع کشور بعد از انقلاب اسلامی متحول شد و پیشرفت‌های چشمگیری کرده است البته اشکالاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا ضعف‌ها رفع شود.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب پزشکان تایلندی و پاکستانی در کشور بودند اما هم اینک از نظر پزشکی در رده اول دنیا قرار داریم گفت: تعداد افراد باسوادان کشور از ۴۷ درصد به ۹۷ درصد رسیده است و اکنون کسی به سواد حداقلی راضی نیست و به دنبال تحصیلات عالی دانشگاهی و حوزوی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: مسئولان کشور با تمام همت خود در حال تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه باید از توان و ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم افزود: مسئولین باید در مقابله با فساد، مدیریت منابع ارزی، اولویت بندی در امور، محیط زیست و آلودگی هوا، مسکن نیازمندان و خودروسازی گام‌های بلندی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمنان در اقداماتی همچون آنچه در کرمان و شاه‌چراغ و سوریه رخ داد، مردم مظلوم را به شهادت برسانند.

وی با قدردانی از کارکنان وزارت اطلاعات گفت: این مهم وظیفه وزارت اطلاعات است و وظیفه مردم هم حمایت از آنهاست.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: لازم است در کشور مدیریت منابع شکل گیرد و اولویت در ساخت منازل مسکونی بویژه برای افراد نیازمند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمونه سیاست جنگ طلبی غرب در اوکراین و غزه شکل گرفته است گفت: ماهیت غرب این است که تاکنون در اوکراین ۳۰۰ هزار کشته و در غزه بیش از ۲۰ هزار نفر را شهید کرده‌اند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: باید رابطه با اسرائیل در جهان قطع شود و سرشاخه‌های نفوذی آنها را در تمام دنیا قطع کنیم و ماهیت صهیونیست‌ها را برای مردم جهان آشکار شود.

کد خبر 724959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.