آخرین وضعیت راه‌های استان البرز/ هشتگرد_طالقان و شمشک_دیزین مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از تردد عادی و روان در محورهای استان خبر داد و گفت: محور جدید هشتگرد-طالقان و محور شمشک_دیزین مسدود است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار کرد: حدود ۴۸ ساعت است همکاران به صورت آماده باش در ۱۵ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه محور جاده چالوس مستمر توسط همکاران برف‌روبی شده است، افزود: دو بهمن ساعت ۴ صبح رخ داده که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت و پاکسازی شده است

زندی‌فر اشاره‌ای به محورهای روستایی جاده چالوس کرد و گفت: به دلیل تدوام بارش برف تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در محور دیزین صبح یخ زدگی وجود داشت که پاکسازی آن کامل شده است.

زندی‌فر در خصوص محورهای آتشگاه، برغان و حوزه شهر کرج، افزود: همکاران مشغول بازگشایی محور هستند تا تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر شود.

این مقام مسوُول با بیان اینکه محور اصلی شهرستان طالقان فعلاً تردد روان است، ادامه داد: در محورهای روستایی تداوم بارش برف را داریم و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: محورهای مرتفع حوزه شهرستان چهارباغ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

زندی‌فر گفت: دو روستا در شهرستان اشتهارد که تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر بود با تلاش همکاران بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه فقط محورهای جدید هشتگرد_طالقان و شمشک به دیزین مسدود است، تصریح کرد: بقیه محورها باز و تردد عادی و روان است.

زندی‌فر افزود: در حال حاضر در محور جاده چالوس محدودیتی برای تردد وجود ندارد اما مطلوب است شهروندان امروز از ترددهای غیر ضروری در محور جاده چالوس خود داری کنند.

کد خبر 724933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.