معابر درون شهری کرمانشاه لغزنده است / رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: باتوجه به بارش برف و باران در محورهای ارتباطی و لغزندگی سطح معابر این استان رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد حیدری امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام اداره هواشناسی استان، پایان هفته با بارش نزولات آسمانی همراه است و لازم است رانندگان هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند.

وی افزود: در بارش برف که چند روز پیش اتفاق افتاد، تعدادی از رانندگان بدون در نظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی را بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند نیز حتماً از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

حیدری افزود: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند.

کد خبر 724926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.