مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی مایه نگرانی بدخواهان است

امام جمعه شهرستان تیران وکرون گفت: مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی مایه نگرانی بدخواهان و خوشحالی دوستان نظام است و قله‌های رفیع را می‌پیماید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز- جمعه سیزدهم بهمن- در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران به مناسبت‌های هفته اشاره و اظهارکرد: در ۴۵ سال انقلاب اسلامی روند رو به پیشرفتی در عرصه‌های مختلف نظام را شاهد بوده ایم که دستاوردهای آن باید بیشتر از گذشته تبیین شود.

وی با بیان اینکه رویش‌های انقلاب را نباید نادیده گرفت، افزود:: مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی مایه نگرانی بدخواهان و خوشحالی دوستان نظام است

امام جمعه شهرستان تیران وکرون ادامه داد: قله‌های رفیعی که به پشتوانه توان داخلی پیموده ایم افتخار نظام بوده و مردم همیشه در صحنه‌های مختلف نظام نقش خود را ایفا کرده اند.

وی به رشد علمی که در کشورمان رقم خورده اشاره کرد و اذعان داشت: همواره پیمودن مسیر دانش و علم جویی ملت ایران از زبان بزرگ دین بیان شده و امروز شاهد همین پیشرفت‌ها هستیم.

حجت الاسلام رشیدیان به پیشرفت نظامی کشورمان نیز اشاره کرد و یادآورشد: غافلگیری دشمن بر اساس همین پیشرفت‌ها صورت گرفته که مقرهای آنان زده شده و نگران از توسعه نظامی ایران هستند.

وی اضافه کرد: توسعه تجهیزات نظامی و دستیابی به امکانات مهم در این عرصه و موشک‌های نقطه زن در همین دهه‌های انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

امام جمعه تیران و کرون به روز نیروی هوایی نیز اشاره کرد و گفت: پیشگامی این نیرو در پیوستن به انقلاب و نظام افتخاری برای آنان بوده و مایه شور و خرسندی مردم شد و دستاوردهای این یگان نظامی برای اقتدار ملی و بین المللی حائز اهمیت بوده و بدون وابستگی مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی مورد تأیید نظام و محبت ملت ایران است و پیمانان آنان در اول انقلاب تاریخی شد و در دفتر زرین انقلاب به ثبت رسید.

حجت الاسلام رشیدیان به اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی از این آئین معنوی صورت گرفت که بخش زیادی از مخاطبان نوجوان و جوان بودند و همین موضوع ناکارآمدی تلاش‌های دشمن برای انحراف نسل جدید است.

کد خبر 724923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.