خبرگزاری ایمنا در راستای مطالبه‌گری حقوق شهروندان گام برداشته است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تاکید داریم همه خبرنگاران در سنگر و پایگاه خود برای مردم قدم بردارند، گفت: خبرگزاری ایمنا فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی در راستای مطالبه‌گری حقوق شهروندان گام برداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی ظهر امروز در نخستین همایش خبرنگاران استانی ایمنا اظهار کرد: درصدد هستیم روزانه در راستای تربیت نیروهای انسانی این خبرگزاری گام‌های جدیدی برداشته شود، برنامه ما برای آینده فعالیت همه خبرنگاران استانی در قامت مدیریت استانی است.

وی در تعریف یک خبرنگار موفق، اضافه کرد: خبرنگار و مدیر رسانه‌ای موفق است که در تمام زمینه‌های چندرسانه‌ای، فضای مجازی، اقتصاد رسانه و تعامل با جامعه متخصص باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تاکید داریم همه خبرنگاران در سنگر و پایگاه خود برای مردم قدم بردارند، ادامه داد: خبرگزاری ایمنا فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی در راستای مطالبه‌گری حقوق شهروندان گام برداشته است.

صالحی در ادامه به جنگ رسانه‌ای موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: حلقه اصلی که همه این موارد را به هم متصل می‌کند جنگ شناختی است که اگر درست درک نشود در سایر جبهه‌ها نیز به‌رغم برنامه‌هایی که داریم امکان دارد بازنده شویم؛ بنابراین باید به عنوان یک متخصص و مدیر چند منظوره ظاهر شویم تا ضمن به روز بودن و ارائه خلاقیت بتوانیم با هوشمندی عمل کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حین بررسی بودجه خبرگزاری ایمنا متوجه هستیم که در لبه فناوری، هوشمندی و نفوذ قرار داریم، از این رو در مسیر توسعه فعالیت استان‌ها حرکت کرده‌ایم.

صالحی اضافه کرد: امروز باید راویانی حضور داشته باشند تا با حداکثر ضریب نفوذ و تکثیر بتوانند به خبرهای امیدوارکننده و تأثیرگذار برسند.

وی تاکید کرد: خبری که شاکله استانداردهای خبری را داشته باشد، می‌تواند در قالب خبر خوب قرار بگیرد.

سخنگوی شورای شهر اصفهان خطاب به خبرنگاران استانی ایمنا، تصریح کرد: باید با رسانه‌های معتبر ملی و بین‌المللی خود را قیاس کنید، اما لازم است خرده روایت‌ها از کوچک‌ترین واحد اجتماعی در دستور کار باشد چراکه بزرگ فکر کردن با محلی فکر کردن هیچ منافاتی ندارد.

صالحی با بیان اینکه مزیت خبرگزاری ایمنا در تک تک واحدها باید حفظ شود، عنوان کرد: در عرصه خبر همچون فناوری نیازمند نیروی جوان، خلاقیت فکر و ایده هستیم، البته خبرگزاری از این بنیه جوانی و دانش تخصصی برخوردار است اما انتظار می‌رود با ظرفیت موجود در ماه‌های آتی نتیجه اجلاس به خوبی لمس شود.

کد خبر 724841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.