بهره‌برداری از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در نایین

فرماندار نایین گفت: ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در نایین به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، تعداد ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر در شهرستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۳۷ پروژه دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۳ پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار ۷۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان نائین افزود: همچنین از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ ۵,۳۸۶,۰۰۰ یورو از محل اعتبارات ارزی تأمین شده است.

کریمی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ستاد دهه فجر گفت: بیش از ۳۹۸ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش‌بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی ازجمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ‌فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.

فرماندار شهرستان نائین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

کد خبر 724811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.