عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ بهمن

در این بسته خبری از تله‌کابین کرمان با حضور معاون رئیس جمهور بهره‌برداری شد تا هدایت زوار و مسافران حرم تا حرم به سمنان تا پایان سال هفت پروژه عمرانی در تهران به‌ بهره‌برداری می‌رسد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۰ طرح عمرانی شهرداری بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در این شهر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فجرانه ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: به مناسبت دهه فجر افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در این شهر برنامه ریزی شده است.

ساخت ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه ابنیه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد در گلستان

سید محمد میرزمانی، شهردار گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع پروژه‌های ابنیه در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ بهمن

نگاه ویژه‌ای به توسعه همه محلات شهر بوشهر داریم

وحید نیک روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به نقش شورای ششم در پیگیری مطالبات مردمی گفت: نگاه ویژه‌ای به توسعه همه محلات شهر بوشهر داریم.

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین در قالب نود و چهارمین پویش امید و افتخار، گفت: امروز این پل میان دو بزرگراه شهید باقری و شهید زین‌الدین به بهره برداری رسید که در حقیقت یکی از محورهایی بود که مشکلاتی را برای شهروندان این محدوده ایجاد کرده بود و با افتتاح آن این مشکلات حل و فصل شد.

هدایت زوار و مسافران حرم تا حرم به سمنان

موسوی، شهردار سمنان از متقاعد کردن مسئولان آزادراه حرم تا حرم برای جلوگیری از دور زدن سمنان و بسترسازی برای هدایت زوار و مسافران به داخل این شهر تاریخی خبر داد و گفت: ۳۳ پروژه شهری در دهه با صرف اعتباری بیش از ۸۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان آماده بهره برداری شدند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ بهمن

هفت پروژه عمرانی تا پایان سال در تهران به بهره‌برداری می‌رسد

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان امسال هفت پروژه عمرانی در سطح شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

تله‌کابین کرمان با حضور معاون رئیس جمهور بهره‌برداری شد

محسن تویسرکانی، سرپرست شهرداری کرمان در این مراسم اظهار کرد: تله کابین کرمان نمونه بارزی از موفقیت یک پروژه بومی است که مؤسسه اعتباری ملل بیش از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

کد خبر 724787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.