مدیران، جدی و قوی در میدان عمل حضور داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدیت مدیران در پیگیری و انجام کارها گفت: هدف انقلاب اسلامی پیاده کردن اهداف اسلام است، بنابراین مدیران باید با جدیت و قوت در میدان حضور داشته باشند، چراکه چنانچه هر یک از مسئولان ضعیف عمل کنند، به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی در نشست با مدیر و کارکنان اداره استاندارد استان اظهار کرد: باید فرهنگ کار را در استان بازتعریف و نهادینه کنیم همچنین ادارات دولتی نیز باید از روزمرگی دوری کنند و به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.

وی افزود: هنگامی که امتی بر خداوند متکی باشد از هیچ مشقتی واهمه ندارند؛ امروز ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم که تلاش می‌کند با دو ابزار رسانه و فضای مجازی اذهان را اشغال کند، بنابراین باید در این جنگ ترکیبی هوشیار باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فناوری‌های الهی می‌توانند راهگشای ما در حل بسیاری از مشکلات و معضلات باشند بنابراین باید در احکام اسلامی و آیات قرآن تفکر کرد.

وی یادآور شد: سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار عظیمی در اقتصاد دریا دارد، به طوری که می‌توان گفت به همان اندازه که ما از روی زمین و در حوزه کشاورزی قادر به تولید محصولات متفاوت هستیم در دریا نیز قادر به تولید محصولات متفاوتی خواهیم بود.

کرمی تاکید کرد: دانشگاه محور پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود، بنابراین باید ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید فرهنگ کار را در استان بازتعریف و نهادینه کنیم، همچنین ادارات دولتی نیز از روزمرگی دوری کنند و به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.

وی گفت: عالم محضر خداست و هنگامی که به این باور برسیم هرگز در محضر خدا مرتکب گناه نخواهیم شد.

کد خبر 724759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.