قهرمان لیگ‌ برتر در مشهد جشن می‌گیرد؟

هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان امروز پیگیری می‌شود و گیتی‌پسند می‌تواند قهرمانی‌ خود را در مشهد قطعی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مردان کشور امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ پیگیری می‌شود و بازی‌های حساس برگزار خواهد شد که می‌تواند تکلیف قهرمان بیست‌وپنجمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال را مشخص کند.

آلومینیوم اراک - شهرداری ساوه

در دربی اراک دو تیم آلومینیوم اراک و شهرداری ساوه که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند می‌خواهند به این روند خود ادامه دهند. ایرالکو سه بازیکن کلیدی خود را برای این بازی ندارد که دوتای آن‌ها دروازه‌بانان تیم هستند و محمود خوراکچی باید از گلرهای ذخیره خود استفاده کند. بازی رفت در ساوه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسیده بود. خوراکچی زمانی روی نیمکت شهرداری ساوه می‌نشست و حالا تقابل وی با این تیم دیدنی خواهد بود.

فولاد زرند سیرجان - پالایش‌نفت بندرعباس

فولاد زرند ایرانیان سیرجان امیدوار است با سومین مربی خود بتواند از پایین جدول فاصله بگیرد. کسی انتظار جایگاه دوازدهمی را از این تیم نداشت و حالا آن‌ها در بازی خانگی مصمم به پیروزی هستند. پالایش‌نفت بندرعباس بعد از برد شیرین و جنجالی مقابل سفیرگفتمان برای اینکه جایگاه خود را بهبود ببخشد به زرند آمده تا دست پر به بندر برگردد. بازی رفت این دو تیم با برتری نزدیک پالایش و نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

سن‌ایچ ساوه - مقاومت البرز

مقاومت البرز اگر برنده از میدان خارج شوند به کورس بقا ادامه می‌دهند اما هر نتیجه دیگری بازی‌های بعدی این تیم را تشریفاتی می‌کند.برای سن‌ایچ اما پس از سه هفته نبردن فرصت خوبی مهیا شده تا طعم پیروزی را بچشند. بازی رفت دو تیم در کرج را سن‌ایچ ساوه برد و حالا باید دید مقاومت می‌تواند آن شکست را جبران کند یا خیر.

سفیرگفتمان تهران - کراپ الوند ایرانیان سیرجان

سفیرگفتمان در پنج هفته اخیر طعم پیروزی را نچشیده و با این وجود به‌دنبال پیروزی خانگی است. تیم زرخانلی که مس سونگون و گیتی‌پسند را آزار داده در اندیشه انتقام شکست دور رفت است که با برتری دو بر صفر کراپ به پایان رسید. شاگردان افضل از روزهای بحرانی دور شدند و اگر این بازی را ببرند بالاتر از سفیرگفتمان به رده هشتم می‌روند. دو تیم فرصتی برای شکست ندارند و اگر می‌خواهند در نیمه بالای جدول باشند.

پوشاک‌حافظ ساری - مس سونگون ورزقان

در این بازی تساوی هم برای پوشاک‌حافظ مناسب نیست. در سمت مقابل مس سونگون هم امید ناچیزی برای قهرمانی دارد به‌شرطی که برنده این بازی باشد و گیتی‌پسند در مشهد مقابل فرش‌آرا ببازد. هر دو تیم بیشتر برای اعاده حیثیت به میدان می‌روند. خیلی‌ها انتظار یک پیروزی پرگل را از مس سونگون دارند. بازی رفت دو تیم را مس سونگون مقابل پوشاک‌حافظ ساری شش بر یک برده بود.

فرش‌آرای مشهد - گیتی‌پسند اصفهان

بازی‌های گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد همیشه جذاب بوده است و این بازی نیز دیدنی‌تر از همیشه خواهد بود. بازی رفت دو تیم با برتری نزدیک دو بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید و حالا شاگردان کشاورز می‌خواهند در مشهد قهرمانی خود را قطعی کنند و جشن بگیرند. با پیروزی در این بازی فارغ از هر نتیجه‌ای، قهرمانی گیتی‌پسند قطعی می‌شود. بهمن جعفری و امیرحسین داوودی در گیتی‌پسند مقابل تیم سابق خود به میدان می‌روند و در سمت مقابل بازیکنانی چون قدرت بهادری، سعید تقی‌زاده و میثم برمشوری در فرش‌آرا سابقه پوشیدن پیراهن گیتی‌پسند را دارند.

آناصنعت قم - گهرزمین سیرجان

در هفته‌های اخیر گهرزمین بردهای خوبی جمع کرده تا جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند. این تیم این هفته بازی دشواری در قم دارد. شاگردان حسین صبوری غیرقابل پیش‌بینی هستند و شاید همچون مس سونگون و گیتی‌پسند روز سختی را برای گهرزمین هم رقم بزنند. در بازی رفت گهرزمین هفت بر دو پیروز شد تا سنگین‌ترین شکست قمی‌ها رقم بخورد و حالا دو تیم به چیزی جز سه امتیاز این بازی فکر نمی‌کنند.

کد خبر 724753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.