برای دستیابی به سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

ملی‌پوش شنای کشورمان گفت: کسب سهمیه تا خرداد ادامه دارد و سال جاری نیز شرایط کسب سهمیه از سوی فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی دشوار است، در هر صورت امیدوارم در رسیدن به این امر مهم موفق ظاهر شویم.

متین سهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت شنای ایران اظهار کرد: شنای ایران روزبه‌روز در حال پیشرفت است و رکوردهایی که در رده‌های سنی و بزرگسالان به آن دست پیدا می‌کنیم این موضوع را اثبات می‌کند؛ به‌طور کلی شنای کشورمان روند صعودی را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به امکانات سخت‌افزاری شنای کشورمان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ایران کمبود سخت‌افزار به‌ویژه در شهرستان‌ها است. امروزه تمام شناگران جهان با استفاده از بهترین تجهیزات می‌توانند ریزترین مسائل را آنالیز کنند.

ملی‌پوش شنای کشورمان در رابطه با روند کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: کسب سهمیه تا خرداد ادامه دارد و سال جاری نیز شرایط کسب سهمیه از سوی فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی دشوار است. در هر صورت امیدوارم در رسیدن به این امر مهم موفق ظاهر شویم. همان‌گونه که اشاره کردم، شرایط کسب سهمیه دشوار خواهد بود، چراکه حتی شرایط سهمیه B المپیک وضعیت مشابهی با سهمیه A پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استخر انقلاب اصفهان و زیر نظر باشگاه اریس تمرین می‌کنیم. ضمن اینکه تمرینات بدنسازی را نیز به صورت جداگانه در پایگاه قهرمانی انجام می‌دهیم.

سهران در تشریح وضعیت خود در باشگاه اریس اضافه کرد: در آستانه مرحله دوم لیگ برتر شنا قرار داریم، مرحله اول را نیز با کسب جایگاه سوم به پایان رساندیم و امیدوارم که در دوره‌های بعدی مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

کد خبر 724661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.