ضرورت جهاد تبیین در اجرای طرح‌ها و دستاوردهای دانش بنیان

معاون پارلمانی رئیس جمهور از اتمام پروژه‌های پیشرفت ۷۰ درصد در سال جاری خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است.

سید محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان هدف از سفر خود به شهرستان آران و بیدگل را اطاعت از توصیه مقام معظم رهبری برای سفر مدیران و مسئولان به مناطق مختلف و بررسی روند پروژه‌ها و مشکلات مردمی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان برنامه‌های متعددی در حال اجرا است، افزود: پروژه‌های نیمه تمام در سفرهای استانی کارشناسی می‌شود و طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتر و ۷۰ درصدی داشته و امکان اتمام آن زودتر است مورد نظر قرار می‌گیرد و در اولویت است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این دولت به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب «دولت کار و فعالیت است»، و پروژه‌های متعددی آماده بهره برداری است که در این ایام افتتاح می‌شود و دراختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بازدیدی که از نمایشگاه دانش بنیان داشتند در بحث ناترازی ها سخن گفتند و فرمودند در حوزه تبیین دستاوردها اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته است نه تنها عامه مردم بلکه خواص مردم هم خبر ندارند که متخصصان، نخبگان و زبدگان ما چه کارهای بزرگی انجام دادند.

حسینی تاکید کرد: امروز هم رئیس جمهور دستور دادند دو کارگروه تشکیل شود یکی به ریاست وزیر نیرو محرابیان برای مسئله جبران کمبود برق و آب در کشور که یک مسئله جدی است به ویژه در فلات مرکزی کشور و مناطق کویری و دیگری در بخش سوخت که باید جبران شود در این مدت هم کارهای خوبی صورت گرفته که باید تبیین شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت درصدد آن است که از شیوه‌های مختلف مانند تهاتر برای اتمام این پروژه‌ها استفاده کند و ما درخصوص مولد سازی املاک و اموال متعدد و فراوانی که در جای جای کشور داریم که مورد تعامل با پیمانکارانی که توانمند هستند انجام گرفته است.

وی با اشاره به نزدیک بودن مرحله سیزدهم انتخابات افزود: دولت در تلاش است تا با برگزاری انتخابی باشکوه مردم را در تصمیم گیری خود مورد حمایت قرار دهد و انتخابی سالم برگزار شود.

به گزارش ایمنا؛ بعد از ظهر چهارشنبه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور دو پروژه عمرانی در منطقه آران و بیدگل به بهره برداری رسید یکی طرح پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و دیگری مدرسه ۶ کلاسه ابوالشهید آقا محمد غیرتی ۱۳۰ میلیارد به بهره برداری رسید.

کد خبر 724638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.