راه‌اندازی سیستم دوچرخه اشتراکی در پرتغال

یک سیستم دوچرخه اشتراکی در شهر بارسلوس پرتغال راه‌اندازی شده است که بر اساس آن شهروندان کمتر از خودروهای شخصی استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک اپراتور اروپایی اشتراک دوچرخه به نام nextbike by TIER سیستم نوآورانه استفاده از دوچرخه اشتراکی را برای اولین بار وارد شهر بارسلوس در پرتغال کرده است، در این صورت تحولی بزرگ در حمل‌ونقل پایدار شهر ایجاد خواهد شد؛ در این طرح ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین دوچرخه‌های هوشمند با قابلیت مکان‌یابی GPS در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

دوچرخه‌های پیشرفته حمل‌ونقل را آسان‌تر می‌‎کنند و باعث می‌شوند میزان استفاده از خودروهای شخصی کاهش پیدا کند، بنابراین میزان آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای کمتر می‌شود؛ سیستم اشتراک دوچرخه به صورت استراتژیک در حدود ۵۰ ایستگاه قرار می‌گیرد و دسترسی آسان و سازگار با نیازهای پویای جامعه را فراهم می‌کند.

دوچرخه‌های اشتراکی به راحتی برای عموم مردم در دسترس است و انواع مختلف حمل‌ونقل را به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می‌کند؛ شرکت nextbike by TIER با ارائه دوچرخه‌های پدالی، دوچرخه‌های الکترونیکی و دوچرخه‌های باری، حمل‌ونقل ایده‌آل و سازگار با محیط زیست را برای میلیون‌ها کاربر برای نیازهای روزانه خود فراهم می‌کند.

کد خبر 724616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.