سازمان بازرسی در اجرای سند تحول، رویکرد مناسبی را تعقیب می‌کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: سازمان بازرسی مهم‌ترین نهاد نظارتی کشور با صلاحیت گسترده نظارتی و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام سعید جزایی امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ با بیان اینکه اگر نبض سازمان بازرسی منظم کار کند، نبض همه دستگاه‌ها منظم می‌شود، اظهار کرد: این سازمان در اجرای سند تحول، رویکرد مناسبی را تعقیب می‌کند.

وی افزود: سازمان بازرسی به دنبال برخورد و مبارزه با علت‌ها به جای مبارزه با معلول‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه خشکاندن ریشه و علل فساد از وقوع جرم پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: از سازمان بازرسی استان انتظار می‌رود تعامل سازنده با تمام دستگاه‌های اجرایی به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.

جزایی اضافه کرد: این سازمان باید مهم‌ترین آسیب‌ها و چالش‌های استان را آسیب‌شناسی و پیگیری کند.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی باید پایش مستمر واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: نظارت مستمر بر معاملات دستگاه‌های اجرایی استان و انجام بازرسی‌های منظم و معرفی متخلفان به مراجع قضائی و اداری باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

جزایی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی به دست امام راحل کاشته شد، گفت: این نهال امروز بعد از ۴۵ سال به درختی تنومند تبدیل شده و درخت جمهوری اسلامی آن‌قدر تنومند است که نقشی تعیین‌کننده در جهان دارد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از گردنه‌ها صعب‌العبور و پیچ‌های تاریکی خطرناکی عبور کرده و امروز به دست ما رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بدون شک این مسیر، پرقدرت ادامه خواهد داشت و همچنان منشأ تحول در منطقه خواهد بود و درخشش خود را حفظ خواهد کرد.

جزایی تصریح کرد: معاندان نظام فکر می‌کردند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، اما هم‌اینک در طلیعه چهل و ششمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی هستیم و این تصور آن‌ها توهمی بیش نبود.

وی افزود: نگاه و امید تمام مستضعفان عالم به جمهوری اسلامی است زیرا انقلاب ما الگوی تمام تحولات در دنیا است.

کد خبر 724548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.