۶۰هزار نفر در برگزاری انتخابات در مازندران به کارگیری می‌شوند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از ۶۰هزار عوامل اجرایی و ۳۰ معتمد در بخش‌ها و شهرهای مازندران به کار گرفته می شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی، امروز_ چهارشنبه یازدهم بهمن _در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۲۰۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر در استان مازندران به منظور برگزاری انتخابات دایر خواهد شد، اظهار کرد: به این منظور بیش از ۶۰ هزار عوامل اجرایی و ۳۰ معتمد در بخش‌ها و شهرهای مازندران به کار گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنین به منظور افزایش مشارکت و برقرار شدن عدالت در تبلیغات کاندیداها، ۹ کانال انتخاباتی تلویزیونی در استان مازندران دایر شده است، اظهار کرد: برای انتخابات مجلس ۲۰۰ کانال در سراسر کشور دایر شده است که سهم مازندران از این تعداد ۹ کانال است که روز گذشته این شبکه‌های تلویزیونی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معجزه‌آفرینی باید محقق شود، عنوان کرد: برگزاری انتخابات از دستاوردهای انقلاب است و باید به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ببالیم.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه جهاد تبیین چهره به چهره و در خانه‌ها به منظور حضور پرشور در انتخابات نیز محقق می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم رقابت واقعی برای تحول شکل گیرد که بدون آن گردش نخبگان انجام نمی‌شود.

کد خبر 724500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.