نجات ۸۴ شهروند از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق شدند جان ۸۴ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار حادثه هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه همیشه بیدار ۱۲۵، ۱۱ هزار و ۲۲۸ مورد بوده است که از این تعداد ۲۳۶ تماس به اعزام آتش‌نشانان به محل اعلام شده، منجر شده است.

وی افزود: تعداد ۱۰۲ حریق و ۸۲ حادثه پوشش داده شده است که در این آمار، مورد فوتی نداشته‌ایم، ضمن اینکه ۸۴ نفر طی این حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان نجات یافته‌اند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این بازه زمانی با توجه به ایام اعتکاف ماه مبارک رجب، تعداد ۴۹ مورد مستقری در محل‌های اعتکاف با جمعیت بالا داشتیم و ۱۸۴ مورد از محل‌های اعتکاف بازدید ایمنی انجام شد.

شریعتی گفت: در این بازه زمانی ۲۰۴ مورد از اکیپ‌های ایمنی برای بررسی، گزارش و رفع موارد ناایمن صورت گرفته در سطح شهر اصفهان، اعزام شده است.

کد خبر 724367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.