استقبال سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ۷۰۰ برنامه از دهه فجر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید برومندزاده امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهمن، ماه سرنوشت ملت ایران و پیروزی بر استکبار بود که ستاد بزرگداشت دهه فجر در سپاه فتح استان تشکیل شد و برنامه‌های متعددی در دستور کار است.

وی افزود: ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه فتح، ۱۰۰ عنوان برنامه با ۷۰۰ برنامه را در سطح استان تدارک دیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعار دهه فجر سال جا ری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است، گفت: برنامه‌های سپاه تا سطح روستا و بخش‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نواختن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، رژه خودرویی و موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، جشنواره متعدد ورزشی، برگزاری میز خدمت به جهت سهولت در دسترسی مردم به مسئولان، تولید محتوای فرهنگی با محوریت تبیین خدمات نظام، اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب کاروان پیشرفت، اعزام تیم پزشکی به مناطق کمتربرخوردار استان و اجرای سرودهای خیابانی و پاتوقی اشاره کرد.

برومندزاده خاطرنشان کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شهرها و برگزاری اعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز، همچنین برگزاری رویداد رویداد فرهنگی رسانه‌ای تحت عنوان هشتگ ایران قوی و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی سپاه فتح در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از مجموعه ۱۲۰ پروژه آب‌رسانی بیش از ۱۰۰ پروژه به نتیجه رسیده است و تعداد کمی مانده است که تلاش داریم به دهه فجر برسند.

کد خبر 724200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.