تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب دیدار کردند

جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

چند سالی است در این تاریخ دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب برگزار می‌شود. رهبر معظم انقلاب همواره اهتمام ویژه‌ای به امر تولید ملی و حمایت از فعالان اقتصادی داشته‌اند. در همین راستا ایشان دیروز به مدت چهار ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل بازدید کردند.

در این دیدار تعدادی از فعالان در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، برق، انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع خودروسازی، معدن، صنایع فلزی، شرکت‌های فعال در فناوری اطلاعات، تولیدکنندگان صنایع غذایی و کشاورزی، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی، فعالان صنایع حمل‌ونقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی و تولیدکنندگان صنایع نساجی و لوازم خانگی حضور دارند.

کد خبر 724180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.