نخستین تصفیه‌خانه نانواوزون کشور ۱۱ بهمن در اصفهان بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نخستین تصفیه‌خانه نانواوزون کشور در اصفهان با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال فردا (چهارشنبه) در بیست‌وهفتمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیست‌وهفتمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از نخستین تصفیه‌خانه شهری نانواوزون کشور در اصفهان فردا _چهارشنبه یازدهم بهمن_ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه به احترام مردم اصفهان افزود: در این ویژه‌برنامه پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اصفهان افتتاح می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از رویدادهای خوب و نوین در این برنامه، بهره‌برداری از واحدهای نانواوزون شهر اصفهان است.

معرک‌نژاد با اشاره به تصفیه پساب شهری با تکنولوژی نانواوزون ادامه داد: این تکنولوژی موجب می‌شود، آب‌های پساب و خاکستری به آبی که برای محیط‌زیست شهر اصفهان مناسب است، تبدیل شود.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی، همچنین اهمیت فضای سبز شهر اصفهان بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه نانواوزون می‌تواند در حفظ و نگهداشت باغ‌شهر اصفهان تأثیرگذار باشد.

کد خبر 724179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.