صدرنشین لیگ‌برتر بر مدار بلاتکلیفی

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: هفته آینده باید برابر زغال‌سنگ طبس صف‌آرایی کنیم، از یک‌سو زمان کمی برای دیدار با این تیم داریم و از سوی دیگر وضعیت باشگاه نامناسب است.

سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط تیم مس کرمان در آستانه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در کادر مدیریتی باشگاه ایجاد شد ابتدا قرار بود مشکلات مس برطرف شود، اما متأسفانه تا این لحظه چنین اتفاقی رقم نخورده است. ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه نیز هفته گذشته استعفا داد و تا زمانی که سرپرست جدید مشخص شود، به‌طور قطع یک بازه زمانی لازم است.

وی افزود: هفته آینده باید برابر زغال‌سنگ طبس صف‌آرایی کنیم، از یک‌سو زمان کمی برای دیدار با این تیم داریم و از سوی دیگر وضعیت باشگاه نامناسب است. بازیکنان همچنان در تمرین حضور پیدا نمی‌کنند و با وجود اینکه برنامه‌های بسیاری داریم، اما بازیکنان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود حاضر نیستند در تمرین شرکت کنند. نمی‌شود بازیکن را با اجبار به تمرین آورد و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با اشاره به عملکرد مطلوب این تیم با وجود مشکلات متعدد تصریح کرد: در ۷ هفته گذشته نتایج مطلوبی کسب کرده‌ایم و ادامه این روند خوب مستلزم برطرف شدن مشکلات باشگاه است، در غیر این صورت در ادامه راه با دردسر مواجه خواهیم شد. در حال حاضر شرایط باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در جایگاه سرمربی اطلاع ندارم قرار است چه اتفاقی پیش بیاید.

وی ادامه داد: وضعیت به‌گونه‌ای است که تعدادی از بازیکنان اعلام قطع همکاری کرده‌اند، بنابراین ادامه همکاری با این بازیکنان، عمل کردن باشگاه به تعهدات خود و تمام این موارد می‌تواند در کسب عنوان قهرمانی تأثیرگذار باشد. اگر شرایط باشگاه همچون گذشته مطلوب باشد برای قهرمانی انگیزه داریم، اما اگر قرار است این روند و نارضایتی بازیکنان ادامه‌دار باشد به‌طور قطع متضرر می‌شویم.

موسوی پیرامون دیدار با زغال سنگ‌طبس در هفته هشتم خاطرنشان کرد: اگر شرایط خوبی داشته باشیم می‌توانیم بازی راحتی را از خود به نمایش بگذاریم، چراکه بازیکنان انگیزه لازم برای کسب پیروزی را دارند، اما متأسفانه آنچه که در حال حاضر رخ داده است تأثیر منفی بر روحیه تیم گذاشته است و از سوی دیگر نزدیک به ۱۲ روز است که تمرینات تیمی مس تعطیل شده است؛ بی‌شک هر چه این شرایط ادامه پیدا کند نمی‌توان انتظار نمایش مطلوب از بازیکنان داشت.

وی یادآور شد: روی کاغذ شرایط نامناسبی برای دیدار با طبس داریم هر چند که باید دید اصلاً تیمی تشکیل می‌شود که بخواهد برای این جدال آماده باشد. اگر شاکله تیم حفظ شود در خصوص تقابل‌های بعدی خود می‌توانیم اظهار نظر کنیم، اما ابتدا باید مشخص شود مس کرمان برای دیدار با طبس وضعیت منسجمی پیدا می‌کند یا خیر؟

به گزارش ایمنا، تیم هندبال مس کرمان تا هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است و هم‌اکنون صدر جدول مسابقات را در اختیار دارد، اما شاگردان موسوی از هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زده‌اند و این در شرایطی است که آن‌ها باید در هفته هشتم رقابت‌ها باید آماده دیدار با تیم رده پنجمی زغال‌سنگ طبس شوند. ناگفته نماند که دیدار این تیم در هفته هشتم یکشنبه _پانزدهم بهمن_ برگزار خواهد شد.

کد خبر 724173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.